tirsdag 3. januar 2012

Vårt Drømme Bryllup!!


Sommeren 2007 (14.07.07) ble vi ektefeller etter 3 år som samboere.


Her har vi kommet på samme side,og er endelig blitt et ektepar.Bildet til høyre er av oss,forlovere,og min skjønne bonusdatter som var brude pike.Min søster var forlover for meg,og gjorde en fantastisk jobb denne dagen.Legg merke til den skjønne retro kjolen hennes,den er fra 60 tallet (arvegods).


Vi ønsket å ha et lite og intimt bryllup,og feiret dagen sammen med familien og forlovere.Vi giftet oss i en åttekantet kirke ved vannet på Sørlandet (Herefoss).Etterpå hadde vi fest med god mat å drikke.På menyen sto:
Champagne og jordbær
Grillet okse indrefilet med deilig tilbehør
Kaffe & kake
Vi festet ut i de sene nattetimer.Bryllupsnatten ble tilbragt på brudesuiten i den gamle prestegården.Her var det himmelseng og mange gamle nydelige møbler.Rett og slett et vakkert sted å være for de nygifte.


Min yndlings blomst kala pryder brudebuketten sammen med perle nåler.Jeg hadde bestilt store,men disse kom selvfølgelig ikke fra Nederland denne dagen,noe måtte jo gå galt. Damen i butikken lagde denne isteden for meg,og jeg ble kjempe fornøyd med resultatet. 


Jeg viste på forhånd hvordan jeg ville ha det på bryllups dagen min.Når en venter til en er 30 år med å bli gift har en jo rukket å tenkt igjennom detaljer hi hi!!Kjolen lyste mot meg da jeg kom inn i brudesalongen,prøvde den,og kjøpte den ha ha!!Damen i salongen hadde aldri opplevd noen som hadde kjøpt kjole så raskt før (smiler).Hold dere fast!!Jeg var der inne i en halv time.Altså jeg prøvde kun en kjole,og den passet perfekt,trengte kun og legge den opp.Sløret er Mette Marit slør,det er helt nydelig!!Passet perfekt med det lange,tynne sløret til slepet på kjolen.Hår frisyren hadde jeg sett i et bryllupsmagasin,bildet hadde jeg med meg til frisøren.


Bryllups kaken var helt nydelig både på smak og utseende.Den ble bestilt etter vårt ønske hos et lokalt bakeri.Hjerteformet marsipankake (vår favoritt kake) full av røde roser.Mannen min hadde tegnet initialene våre (ble brukt på innbydelsene) som bakeren overførte til kaken,dette gjorde kaken mer personlig.Rommet vi hadde selskapet i var hvitt,vi pyntet bordene med hvite duker,dusrosa lys og martha liljer.Liljene pyntet vi også kirken med.

Min snille gode svoger Ronny var fotograf på dagen vår:)


Bryllups skoene ble kjøpt på DNA.Legg merke til hjerte inni skoene:)Disse bildene,og de under her har jeg tatt i dag med min nye linse.


Gifteringene (venstre) våres ble kjøpt på ferie i Montenegro synes de er nydelige,og har enda ikke sett noen som har de samme.Ringene er hvitt,gult og rødt gull.Ringen i hvitt gull fikk jeg i morgen gave av vimsemannen min.

Vårt bryllup ble vårt drømmebryllup!!Enkelt,intimt,romantisk og gøy.Vi gjorde det meste selv og brukte lite penger på bryllupet,brukte heller en formue på bryllups reisen:)
Bryllups reisen ble en opplevelse for livet for oss begge,og den gikk til smilets land fantastiske
 Thailand,Krabi (Aonang).

I år har vi 5 års bryllups dag:)


Så har vi blitt en komplett familie etter at disse to skjønningene kom til verden.

Derfor jeg viser deg denne bryllups kavalkaden i kveld er fordi søte Maia med bloggen Fabelaktig har en utfordring inne hos seg "Vis meg ditt drømmebryllup".Vil du også være med eller se flere bidrag trykk HER

Nyt kvelden og morgen dagen!

Klemmer fra

17 kommentarer:

  1. For en nydelig brud du var! Herlige bilder:) Gratulerer med 5 år som gift dame! Lykke til med resten av livet:)

    SvarSlett
  2. For et flott bryllup!
    Vakker brud:)
    Dette var jo et kjempefint bidrag!
    Lykke til;)

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Hei:)Så nydelige bilder fra bryllupet:)Har fulgt bloggen din ei tid nå,har lagt deg til min egen blogg:)håper det er greit?Har fundert ei stund på hvem du er for du virker så kjent,og NÅ gikk det opp et lys for meg:)Me var på arbeidstrenig sammen i Sauherad på Aps,hugser du meg da?Og eg eg har jobba med din svigermor:)Ellers så synest eg du har ein kjempefin blogg med mykje fint:)

    SvarSlett
  4. Flotte bilder av en fantastisk dag :)
    Ha en flott dag :)
    Klæm

    SvarSlett
  5. Ååå så misunnelig jeg ble:) Nydelig var du ..og så ut som dere hadde en perfekt dag:)

    Ble ikke mindre giftesyk av dette;)

    Ha en fin dag:)
    Klæm Cecilie

    SvarSlett
  6. så fint innlegg her hos deg=) dere er et fott par må jeg si og du var en kjempe nydelig brud! =)

    du må ha en fin dag!
    klem

    SvarSlett
  7. åh, ble helt rørt av å lese dette innlegget, noe så vakkert! kjempekule ringer, jeg liker ting som ikke alle andre har, og har heller aldri sett noen som har make ringer. og FOR en morgengave da, wow! må se å finne meg en mann altså, hehehe, blir jo helt giftesjuk av alle de fine bryllupsinnleggene :D *♥*

    SvarSlett
  8. Ser ut som du hadde et skikkelig drømmebryllup : )

    Venta helt til du var tretti du, men her sitter eg ugift og snart 34 hehe..burde ha kontroll på alt da ; )

    det får bli når det blir, først en ny baby og nytt hus : )

    SvarSlett
  9. Så fantastisk nydelig! Og du en drøm i din kjole! Bare gleder meg nå til min dag <3

    SvarSlett
  10. Jeg ser du starter året i det romlemantiske hjørnet.. Nydelige bilder, og så fint et bryllup <3

    SvarSlett
  11. Åh, en liten skvett i øyekroken.
    Jeg er lettrørt.

    Nydelige bilder og nydelig skrevet.
    Du var en nydelig brud!! ♥
    Tenk så heldige dere har vært ved
    å få så vakre og velskapte barn.

    Drømmebryllupet mitt skal og
    være lite og intimt.

    Ønsker deg en fin torsdag...

    Takk for alltid fine ord inne hos meg
    det er så koselig!
    :)

    KLEM

    SvarSlett
  12. Kjempefine bilder av kjempeflott
    brudepar og et nydelig bryllup!!
    Så vakker du var :)

    Godt nyttår
    med de beste ønsker
    til deg fra meg.

    Klem.

    SvarSlett
  13. Så fint bryllup og for en nydelig kjole :)

    SvarSlett
  14. Vakre begge to. :)
    Gratulerer så mye med femårsdagen i år! :)

    SvarSlett
  15. Nydelig bryllup!
    Jeg brukte litt lenger tid på kjolen ja, hihi! Skulle både hit og dit for å se, men ble jo helt tullerusk når det ble for mye å velge mellom. Så du var nok lurest! Fant drømmekjolen lell da ;)
    Nattaklem fra Barbro

    SvarSlett
  16. Så nydelig du var som brud!!
    Så ut som et herlig bryllup!
    Du giftet deg akkurat en uke før jeg fødteførstemann, så jeg var rimelig sprekkeferdig akkurat den dagen du giftet deg:-) Husker at den fredagen (fredag 13..) var det helt vannvittig deilig vær, vi var i båten hele dagen!
    Hadde akkurat samme opplevelsen med kjole, det var bare den jeg MÅTTE ha!:-)
    God onsdag og lykke til hos Maya!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails