fredag 20. januar 2012

Skal jeg fortelle deg et eventyr?









Jeg skal ikke fortelle et eventyr i dag,men vil gjerne anbefale denne herlige boken.Tror det var Libris bokhandelen den ble kjøpt hos.Dette er historien om Peter Pan,tingeling og de andre fortalt på Norsk.Det som gjør denne boken spesiell er at den har sprett opp bilder og lyder som passer inn i historien.Her det musikk, klokketikking og brusende hav.Denne boken gjør fortellingen om Aldriland levende,må jo bare tro på feer nå.Minstevimsen er så fascinert,og han sitter med store ivrige øyne når jeg leser for han.Klimakset er på slutten når dette store sjørøverskipet kommer opp fra boken!!Da holdt han på å svime av i begeistring.

Denne boken vil jeg altså anbefale videre på det varmeste!!

Peter Pan av J.M.Barrie & Paul Hess
ISBN 978-82-8218-115-0

Ønsker dere alle en eventyrlig helg!!

Klemmer fra

HobbyVimsa

9 kommentarer:

  1. Takk for tips!!!Ser ut som ei kjempefin bok:)
    Ønsker deg ein fin dag♥
    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  2. For en fantastisk bok! Mine unger har også likt sånne ting som popper opp eller luker som åpnes :) Herlig :)
    Ha en fin dag :)
    Klæm

    SvarSlett
  3. Så morsomt, jeg tok på meg Peter Pan-tskjorta mi og satte meg ned for å lese bloggen din, også var jammen Peter Pan der også! Boka ser superfin ut, kanskje jeg burde kjøpe denne til Gustav en gang. :)

    Ha en flott helg! :)

    SvarSlett
  4. Takk for tips!
    Den ser nydelig og spennende ut.

    Ha en fin dag!
    - AC

    SvarSlett
  5. Den boka ser jo bare helt vidunderlig fin ut!!
    takk for tips!
    og god helg:)

    SvarSlett
  6. ja det ser ut som en kjempefin bok. Ha en god helg

    SvarSlett
  7. Den må jeg ha :)) kjempe bra tips ! Skjønne tord gutten <3

    SvarSlett
  8. Åh, blir så glad når jeg får lest slike gode bokanbefalinger! Og sprett opp bøker er jo så morro.
    Har fremdeles en sprett opp bok fra jeg var liten med dinosaurer i som jeg er sååå glad i. Husker jeg pleide å bla i den om igjen og om igjen.. hehe.
    Klem Madelén

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails