fredag 13. januar 2012

Endelig har jeg fått malt litt.




Tidligere denne uken fikk jeg malt et bilde.Her blir det gjort lite hobbyting for tiden,og det er et par mnd siden jeg har malt.Dette bildet går i grå og hvit toner,struktur,gull og hjerter (vanskelig å få frem strukturen på foto).
Akryl på deep edge lerret 20*50 kr 300

Vil du se mer av det jeg lager kan du besøke min Epla butikk HER

Fortsetter husvask,baking og bursdags forberedelser i dag,men først nyte en varm kopp kaffe i hjerte koppen min.

Nyt helgen!!

Klemmer fra

4 kommentarer:

  1. Ikke skjønner jeg hvordan du får tid til alt, Linda:) Du vet å svinge deg:) Fint bilde, rolig for hjernen min, som lar seg bombardere med farger hele tiden;)

    klem fra Trine:)

    SvarSlett
  2. Du er flink, Lindus! Gleder oss til å lage et kaos i huset deres imorgen. Hehe..

    SvarSlett
  3. Flott bilde! Lykke til med bursdagen! Vil gjerne se bilde av kaka! :)

    Klem:)

    SvarSlett
  4. Lekkert og stilig bilde :-)

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails