torsdag 19. januar 2012

Fotokurs,nettbasert.

Bildet er lånt fra bloggen til Divas & Dreams

Da har jeg meldt meg på foto kurset til den dyktige danske fotografen Christina Greve.Dette er et nettbasert kurs som går over 10 uker.Kurset er for nybegynnere og de som har fotografert litt.Kurset er basert på oss bloggere,her kan vi lære å ta bedre bilder, redigerings program og få en bra blogg/facebook side som folk vil lese.Mye og lære her altså,gleder meg stort til oppstarten 6 februar.Vil du lese mer om dette kurset kan du gå inn på hennes blogg HER

Du trenger et speilreflekskamera og photoshop program for å delta på kurset.I går var jeg på Elkjøp og bestilte meg photoshop elements 10 (kr 899),og et stativ til kameraet.Min nabo Hjertefruen jobber på Elkjøp så hun ordnet venne rabatt til meg,tusen takk Siv for en god handel.Kurset koster 395 Dollar jeg betalte i går med PayPal kr 2444.

Da er jeg klar for å bli en bedre fotograf,dette blir gøy.

I dag har jeg bestilt meg 1 time aromaterapi,det er lenge siden sist så dette blir fantastisk!!

Nyt dagen!!

Klemmer fra

5 kommentarer:

  1. Så gøy med fotokurs!
    Skulle jeg gjerne vært med på og, men det ble litt mye pæng nå rett etter jul gitt... men kommer sikkert flere anledninger:)

    Blir spennende og se hva du lærer:)

    SvarSlett
  2. Så spennende :) Gleder meg til å høre mer om det!
    Det koster nok litt for mye for lommeboka mi akkurat nå dessverre :/

    Hvor mye måtte du gi for photoshop forresten?
    Jeg bruker stortsett kun gratisprogrammet photoscape, har vært fornøyd med det egentlig!

    SvarSlett
  3. Hei Kine!!

    Programmet kostet kr 899 måtte bestille det så det kommer ikke før i slutten av denne mnd:)

    klem Linda:)

    SvarSlett
  4. Høres skikkelig spennende ut det der :) Du kan jo godt komme med noen heite tips til oss andre underveis ;)
    Klæm

    SvarSlett
  5. Jeg har også lyst på fotokurs, og det er kanskje ikke så dumt med et nettbasert kurs :-)

    Kos deg - klem Siv

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails