fredag 6. januar 2012

Bilde ras fra stuen vår.






Viser deg flere bilder fra spisestuen i dag.Tok veldig mange bilder til Maia sin utfordring under her.Spisestuen kommer fra gården til mannen min (der vi bodde før).Møblene var i flamme bjørk tror jeg det heter,men alt ble malt hvitt for et par år siden.Bordet som hørte til var lite,og dette lang bordet jeg har nå ble kjøpt på finn for 1500 kr.Bordet er 2.70 langt så her har vi god plass.Bord beina var grønne,men ble selvfølgelig malt hvite.Stolene har jeg trekt om med stoff fra ikea.
Nå har jeg lyst til å male disse møblene i en annen farge og trekke om putene igjen.Alle veggene i huset vårt er hvite,og noen av møblene det samme.Ønsker meg litt mer farger!!Blir ingen maling før våren så får tenke litt på det.Bildene på veggene har jeg malt.

I kveld skal vi på julebord til naboen (etter julebord).Koldtbord og god drikke står på menyen,tror vi blir 18 stykker rundt bordet.Dette blir gøy!!
Min bonus datter Lena kommer og skal passe små søskena sine.


Hobbyvimsa er på facebook følg meg gjerne HER

God helg!!

Velkommen til Whitebite som ny følger her på bloggen

Klemmer fra

7 kommentarer:

  1. Heisann=)

    Flotte bilder av stuen=) ja jeg har også begynt å tenke litt at vi skulle kanskje hatt litt farge hehe
    Dere må kose dere masse på julebordet=)

    Klem fra Yvonne.
    Og god helg =)

    SvarSlett
  2. Fine bilder, Linda :)

    Å det skapet deres er såååå nydelig!

    Ha en fin kveld med gode naboer,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  3. Superkoselig spisestue :)
    Kos dere masse i kveld :)
    Klæm

    SvarSlett
  4. Kjempekoselige bilder!!
    God helg og klem♥

    SvarSlett
  5. Herlig spisestue Linda! Og så deilig med et skikkelig langbord! Ønsker deg masse lykke til i utfordringen, og en helt super helg!
    klem fra Laila

    SvarSlett
  6. Så flott! Liker rammen av det hvite, med kraftinnslaget av det blå bildet. Lekkert sammensatt. :)

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails