søndag 8. januar 2012

Blomster prakt på bordet.





Nesten hver helg kjøper jeg inn avskårne blomster.Er så koselig å pynte opp med til helgen,og huset er nyvasket.Det er ikke alltid jeg tar bilder av de,men denne gangen har jeg lekt meg litt med den nye linsen.Kjøpte meg ny linse (Sony 55-200) til speilrefleks kameraet.Har et sony kamera med 18-55 linse,den linsen jeg kjøpte nå fortsetter der den andre slutter.Fikk ikke zoomet nok med den gamle,men nå kan jeg det.

På fredag var vi på etter julebord hos naboen.Jeg er fortsatt sliten i dag søndag så da var det vel en bra fest:)
Vi var 18 stykker til bords,og fikk servert deilig koldtbord.

Ønsker dere alle en fin søndag!!

Klemmer fra

7 kommentarer:

  1. Hei..og tusen takk for fin kommentar..
    Kjekt med disse utfordringene..lar oss gruble og være kreativ..
    Ha en flott søndag!!
    Klem:)

    SvarSlett
  2. Hei på deg. Koselige bilder av friske og fargerike blomster! Koselige bilder fra stuen deres også, i forrige innlegg. Og så barna deres da. De er jo til å spise opp, blide og gode i finklærne. Her skinner sola, og vi har vært på aketur i dag. Nå er det litt bloggings og slappe-av-dag til ny arbeidsuke i morgen. Ha en finfin søndag. Kos kos

    SvarSlett
  3. Fin blomsterpynt :) Moro med ny linse da ;) kos deg med den!

    SvarSlett
  4. Grattis med ny linse, blomstene er nydelige. Ser selv at jeg skulle ha vært linkere til å kjøpe snittblomster. Er så mye fint å få!
    Godt nyttår til deg og dine!!
    Klem

    SvarSlett
  5. Deilig med litt farge i mørke vinterstuer :)
    Ha en flott søndagskveld :)
    Klæm

    SvarSlett
  6. Herlig med friske blomster:) Og ihvertfall rosae! Minner meg om våren...lengter litt etter den nå:)

    Ha en fin start på uka:D

    Klem

    SvarSlett
  7. Så fint med blomster! :)
    Jeg er ikke så flink til å kjøpe det selv, men heldigvis er Terje flink til å komme hjem med blomster, så det blir nok en bukett eller to i måneden. Det pynter så fint opp, og er speislt bra for meg, som har veldig lite grønne fingre..så jeg klarer ikke å holde liv i andre blomster, de i vase skal jo uansett snart dø. :) Ellers har vi en del grønne planter, men det er alikevel finest med blomster. Nå har jeg en bukett med fine rosa roser som jeg fikk 30. desember som "nyttårsbukett". Men de henger ganske bra med hodet nå..:)

    Ha en herlig uke!:)

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails