fredag 27. januar 2012

Raidet bruktbutikker i går,dette er fangsten.


Det nydelige gamle jesusbildet (sjekk rammen) fikk jeg for kr 30


To gamle former kr 20 for begge.De ble satt oppi hverandre,og er nå lysestake på kjøkkenøya.


Herlig retro sengetøy kr 20,og nydelig hvit skål.
Skålen har mønster i seg,og er super sjarmerende med et telys oppi.

På onsdag ringte mamma,og ønsket å ha barna frem til fredag.Vi var ikke seine om å be,og innen en time var Thord henta i barnehagen,og klærne var pakket.I går raidet jeg bruktbutikker uten barn,og fikk ordnet masse ting.I dag hentet vi barna tidlig begge er syke,og dette blir en helg med inneaktiviteter.

God helg til dere alle!!

Velkommen til Helene som ny følger her på bloggen

Klemmer fra

9 kommentarer:

  1. ....sånne gamle rammer er så fine!
    Og jeg ELSKER sengetøyet og den nydelige
    hvite skåla!! Superfunn : )

    Ha en herlig helg fine du!

    Klem.

    SvarSlett
  2. Å, det bilde er det knytta mange gode barndomsminner til, det hang et sånt der jeg gikk på søndagsskolen:) Ha en riktig god helg:)

    SvarSlett
  3. Så herlig med barnefri. Eneste gangen eg har vært vekke fra storesnuppa var da lillesnuppa ble født. To dager borte..hehe

    Og fin fangst fra bruktbutikken da..lurer på om det står et sånt bilde på loftet her vi bor no..syns eg har sett det en plass : )

    God helg til deg!

    SvarSlett
  4. Ååååh, høres veldig deilig ut at mormoren ringer og booker seg selv som barnevakt:) Skulle så gjerne hatt foreldrene mine litt nærmere, det begrenser seg jo litt når avstanden er drøye 4t:( Og enda mer begrenser det seg når man har skolebarn.
    Så flotte funn du gjorde i bruktbutikken, kjekt å kunne dra hjem med et smil om munnen og en fin fangst under armen.
    God helg, og god bedring til syke barn!
    Klem

    SvarSlett
  5. Så gøy !! Det jesusbildet er jeg oppvokst med. Men aner ikke hvor det er lenger.. :-) Er barna syke IGJEN ? Hjelpes!

    SvarSlett
  6. Litt av nokre kupp!!!! Alt var berre kjempefint:)Og til DEI prisane♥

    Kos deg i helga!!!
    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  7. så smart med de formene som lysestake! og for et KUPP med det bildet, de selges jo for hundrevis av kroner på Epla og i andre bruktbutikker :) Godt jobba altså! God bedring til gulla dine *♥*

    SvarSlett
  8. Hejsa

    Sikke nogle gode loppefund du har fundet ...
    Jeg elsker også de gamle billeder af Jesus ...
    Glæder mig til at følge din blog ...
    God weekend ...

    Kram fra Dorthe - Pigekammeret

    SvarSlett
  9. Så artige de formene ble som lysestake!! Knallstilig :)
    Klæm

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails