tirsdag 10. januar 2012

Litt interiør bilder.


Her er litt bilder fra kjøkkenet vårt.Kjøkken øya er fra ikea,er super fornøyd med den.Her har jeg god plass når jeg en gang innimellom baker litt.Primulaen har kommet i hus for lengst,og jeg venter på våren!!Litt tidlig kanskje,men jeg er ikke et vinter menneske.


                                                                                                         

Et bildet fra spisestuen vår slenger jeg også med i dag.Maleriet på veggen har jeg malt.

Med disse bildene ønsker jeg deg en fin tirsdag!!



Her med Hulk hendene han fikk av tante til jul.

God gutten min Thord (minstevimsen) er 3 år i dag,hipp hurra for han!!
I dag ble han møtt med plakat på døren,og norsk flagg,når han stolt ankom barnehagen.Det blir feiring der i dag med krone på hodet.Han klarte ikke å sove i går kveld fordi han gledet seg så:)Fikk valget mellom popkorn og fruktcocktail i barnehagen i dag,men han ville ha frokost blanding ha ha,en raring denne gutten.

Klemmer fra

9 kommentarer:

  1. Gratulerer med dagen til gutten:)

    Å så koselige bilder fra kjøkkenet.. den kjøkkenøya har jeg også lyst på - men kjøkkenet mitt er så lite, så usikker på om det ville funket ;)

    Ha en fin dag du også,
    Klem Jatte:)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med bursdagsbarnet!
    Det er stas tenker jeg :) HURRA!

    Koselige bilder fra kjøkkenet ditt.
    Det er nydelig. Liker øya veldig godt, og så har du så mange fine detaljer som dukker opp her og der. Særlig den fine cathrineholm gryta med blomster. Har nevnt den tidligere, og jeg gjør det igjen! Hehe... :)

    Ha en fin bursdagsfeiring idag. Kos dere masse!

    Klem fra Ida
    :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer til minstevimsen! Frokostblanding er himla godt!
    Fin-fin ettermiddag ønskes deg!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  4. Grattis med dagen til storgutten din :-) Kjøkkenet ditt ser koselig ut :-D Jeg er heller ikke noe vintermenneske...har begynt å grue meg til skidagen som unektelig kommer :-/

    Ha det godt - klem Siv

    SvarSlett
  5. Hipp hipp HURRA!
    ...gratulerer så mye med 3-åring i hus!*smile*Håper dere feirer litt og at han(og du) koser seg*smile*

    .....og elsker jo cathrineholm jeg da...så den kjelen med blomst i på spisebordet=hjertebank deluxe!*smile*

    Ønsker deg en flott kveld!
    Klem fra meg

    SvarSlett
  6. Gratulere med 3 åringen : )

    Og fine bilder fra kjøkken og spisestue : )

    SvarSlett
  7. Gratulerer med dagen til Thord! Han er så søøøt! :)

    SvarSlett
  8. Siste kommentaren var i fra meg - fru Aadalen - jeg er visst logget inn med en annen bruker. :)

    SvarSlett
  9. Grattis med dagen til lillestoregutt!! Du har det skikkelig koselig på kjøkkenet ditt :)
    Klæm

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails