torsdag 5. januar 2012

Utfordring vis ditt beste interiør bildet.


I går brukte jeg mange timer på å få tatt noen bilder i stuen.Maia med den herlige bloggen Fabelaktig fortsetter med utfordringer.Denne gangen kan du vinne et  Canon speilrefleks kamera,og det hadde jo vært en drøm og fått.Bildet over her er mitt bidrag til utfordringen vis meg ditt beste interiør bildet.Det er kun et bildet som kan bli med,men måtte legge ved bildet under her til deg der du ser litt mer av spisestuen.

Vil du delta eller se flere bidrag besøk Maia HER

Nyt dagen!!




Klemmer fra

11 kommentarer:

  1. Kjempefine bilder;)
    Liker godt gryten med blomster:)
    Lykke til!

    SvarSlett
  2. Måtte le når jeg leste kommentaren din på bryllupsinnlegget mitt, du har jo så rett! At ikke jeg tenkte på det selv, hihihi!

    Utrolg nydelig det øverste bildet her, synes du har fanget et perfekt øyeblikk der :) Fine kontraster og romantisk, lyst og vakkert. Luv it! Har lyst å være med i den utfordringen jeg også, må prøve meg i helgen når det er litt dagslys, nå er det jo mørkt både når jeg drar på jobb og når jeg kommer hjem :/ *♥*

    SvarSlett
  3. veldig lekkert bilde det må jeg si!

    SvarSlett
  4. Kjempefint bilde!
    Lykke til i konkurransen :)

    Klem Gitte

    SvarSlett
  5. takk for koselig hilsen hos meg:)
    dette var jammen et fint sted å være!
    kommer helt sikkert tilbake:) klem!

    SvarSlett
  6. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  7. Hei snupp!
    :)

    Så fint det første bildet var.
    Den kjelen er jo hjertebank!!
    Herlige cathrineholm.... I like!!

    Mange klemmer
    til deg fra meg ♥

    SvarSlett
  8. Fine bilder :)
    Koselig du har det i spisestua di!

    Lykke til i utfordringe,
    KLem Jatte:))

    SvarSlett
  9. Vakkert! :)
    Måtte kaste med med jeg også. Sånne utfordringer er jo bare herlige.

    God lørdag, med alt det måtte bringe! :)

    SvarSlett
  10. Fine bilder..

    Lykke til i konkurransen!


    Britt Kristin!

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails