fredag 13. januar 2012

Sjørøver Bursdag.



Brukte flere timer i går på å lete etter sjørøver effekter til bursdagen i morgen,men de var tomme overalt.Da måtte jeg bare lage noe selv.Bordkortene skal forestille sjørøver flagg!!Klipte til flagg med taggesaks,skrev på navn,og limte de på en barbercue stick.Voila artige bordkort til sjørøver festen.Det kommer tre gutter og tre jenter i selskapet.Så da fikk jentene rosa og guttene svarte flagg.Satte pinnene nedi mine gamle bortkort holdere,fikk de tilslutt til å sitte fast.


Sugerør pynt lagde jeg ved å klippe ut sirkler med taggesaks,og satte på sjørøver klistremerker fra panduro.Lagde hull oppe og nede med hullmaskin,og trekte gjennom sugerøre.Dette pyntet veldig opp glassene.


Disse flaggene skal stå på sjørøver øya kaken jeg skal prøve å lage i kveld.De har jeg laget på samme måte som bordkortene.Øya skal jeg lage av en sjokoladekake,planen har jeg i hodet,men det blir spennende å se om den blir etter planen da jeg er en elendig kake pynter.Viser bilder i morgen!!!I kveld skal jeg lage kake,gele,marsmallows på pinne og pynting av bord.


Min fantastiske søster kom innom nå med denne lekre marsipankaken som hun har laget til selskapet.
Thord blir 3 år og Anneli blir 1 år.Det er kun litt over en mnd mellom bursdagene deres så vi feirer sammen.Barneselskap først,og så kommer familien etterpå.To fluer i ett smekk,det kan vi like:)
Kaken hadde tante snill laget så den skulle passe begge to,det syns jeg hun hadde fått bra til,perfekt spør du meg:)Tusen takk igjen!!!



Nyt helgen!!


13 kommentarer:

  1. Gratulerer med sjørøverene , så flott pynt du har laget (du kunne ikke kjøpt noe noen sted som kan måle seg med det)
    Her er det også selskap i dag men en 16 åring vil ikke ha ballonger eller annen pynt.

    Kos dere med flott kake , klem Marit.

    SvarSlett
  2. Så flink du er , skikkelig kreativt :D

    Du jeg tenkte å spørre deg...hvordan får man innleggene automtisk opp på facebooksiden, vet du det?

    Hilsen Kine.

    SvarSlett
  3. Hei du :)

    Så flott du har laget til,
    det er nok to små skatter som
    blir veldig fornøyd tenker jeg!!
    Og den kaka var jo superskjønn også.
    Gleder meg til å se Sjørøverøya
    du lager i kveld : )

    Ha en riktig fin helg!

    KLEM!

    SvarSlett
  4. sv: det er sånn jeg gjør det, men har hørt at det er en måte det kommer automatisk der når man poster et nytt innlegg. Men vet ikke hvordan man gjør det.

    Hilsen Kine.

    SvarSlett
  5. Gjør vel ikke noe om butikkene er tomme for effekter så lenge du lager alt så fint selv! Morsomt å se :) Virkelig.
    Og det setter da en ekstra spiss på det hele når det er hjemmelaget!
    Og kaka var flott - kos dere med bursdagen/ene!
    God helg :)

    SvarSlett
  6. Så flink du er :-) Vi gleder oss veldig til imorgen. S er helt vill!! Kjolen ble bestemt for flere dager siden, og hun håper virkelig på kake.

    SvarSlett
  7. Flink du er!! :)
    SÅ fine flagg og kake...
    Tenker nok dette var knall! :)

    Mange klemmer

    SvarSlett
  8. Veldig forseggjort. Ha en flott feiring og god helg.

    SvarSlett
  9. Så lurt, Hobbyvimsa! Du er nu så kreativ! :-)

    SvarSlett
  10. Å kjære deg så flink du er! Dette må jo bare bli en perfekt sjørøver bursdag!
    Tenker bursdagsbarna blir fornøyde jeg ;) Gratulerer til de!
    Flott kake fra tante snill også!
    Klem fra Laila

    SvarSlett
  11. Gud du er flink !!!!!!!!!!!! Flott Linda , gutta gleder seg
    Klemmer hjertefruen

    SvarSlett
  12. Hei på deg,
    SÅ kule effekter du ha laget.. trenger jo ikke kjøpe ferdig når man kan lage så fint selv :)
    Kul kake også.. blir nok en hitt!

    Titter innom for og ønske deg en herlig Lørdag - håper den blir magisk! KLem Jatte :)

    SvarSlett
  13. Herlighet som du har stått på! Utrolig lekre detaljer og effekter! Kaka var kul!

    Finfin lørdag til deg!
    I Oslo er det strålende sol og jeg skal ut og myse litt.

    klem

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails