mandag 30. januar 2012

Overraskelse i postkassen


De gamle formene ble snudd litt på,men brukes fortsatt som lysestake på kjøkkenet.




På lørdag lå denne nydelige gave esken i postkassen min.Jeg hadde vinne trøstepremien inne hos DIVAMAMMA
Nydelige green gate servietter,og masse deilig te!!Tusen takk Eva:)

Mrs Hardy hadde i forrige uke inspirasjons kurs inne på bloggen sin.Jeg var kun innom i full fart,og leste,men fikk ikke jobbet med oppgavene.En uke med syke barn gjorde  at dette ble vanskelig.Denne uken derimot skal jeg kurse meg.Det lille jeg var der inne å leste ga meg inspirasjon til å sette meg inn på hobbyrommet mitt igjen.Har faktisk også fått gjort litt der inne.Så mange takk for slike kreative sjeler som Manuela!!
Du kan besøke Mrs Hardy bloggen HER

Nyt ny uke!!

Klemmer fra

5 kommentarer:

  1. Å,so fine serviettar og gooood te:)
    Heldig du er da! Gratulerer med flott premie.

    Ha ein fin dag♥
    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  2. Så herlig å få slike pakker i posten!;)
    Grattis med trøstepremien!

    Takk for koselig hilsen, stemmer at jentene våre er nesten like gamle... Snuppa mi er ett år 22. Februar;) Du fødte på min termin;)!
    Tenk så fort dette året har gått!!

    Håper du får en flott ny uke!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  3. Så herlig med trøstepremie :)

    Fineste start på uken til deg! Jeg skal en svipptur til det blide sørland, før det blir bloggtreff :) JUbi!

    Klem

    SvarSlett
  4. Så koselig presang - herlig med overraskelse i posten :)

    Er så mye kos å se og lese hos deg!
    Nyter en bloggaften for meg selv i kveld - endelig :)

    Nyt kvelden skjønne :)

    Klem fra Tove

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails