mandag 23. januar 2012

En sjekk pålydende en million fra universet:)


Disse to bøkene er mitt neste lese prosjekt.Fra før har jeg lest Jo Nesbø,Hodejegerne og sett filmen.Likte både filmen og boken godt akkurat etter min smak,gleder meg til snømannen.Dan brown er også en favoritt!! Det tapte symbol er oppfølgeren til Da vinci koden som jeg en gang i tiden leste med stor iver.Den beste boken til Dan brown er fortsatt Engler & Demoner etter min mening,men nå får vi se hvordan denne er.Det tapte symbol er en fortelling om et dødelig kappløp gjennom en labyrint av koder,hemmeligheter og skjulte sannheter (frimureri).Dette er nok mitt i blinken for meg som elsker krim,koder og symboler.


Den siste tiden har jeg lest The Secret,og som overskriften antyder har jeg mottatt en sjekk pålydende en million fra universet.Ja du tror vel det har klikket for meg,og ja det har det kanskje:)Men om jeg kan få en lys million ide eller bare motta denne summen så gjør jeg gjerne det.Om du ikke har lest boken anbefaler jeg den gjerne videre.Eller du kan skrive ut din egen sjekk,og lese mer på thesecret.tv.
For å tiltrekke deg penger må du fokusere på rikdom.Det er umulig å bringe mer penger inn i livet ditt når du registrerer at du ikke har nok,for det betyr at du tenker tanker om ikke å ha nok.
Altså det denne boken sier er at vi må tenke positive tanker så vil det positive gro.Tenker du negative tanker gror det negative.Dette syns jeg hører ganske logisk ut.Fortsetter å lese denne boken,og tenke positive tanker jeg:) 


Nyt ny uke med eller uten sjekker fra universet:)

Klemmer fra

4 kommentarer:

  1. Takk for bokanbefalinger, jeg har lest bøker av begge forfattere, men liker best Jo Nesbø sine bøker:)
    Når det gjelder The Secret har jeg ikke lest den og har ingen planer om å gjøre det heller, bra du liker den og at den gjør noe for deg og tankegangen din:) Du virker jo å være en positiv person Linda:) Av penger så har vi så vi greier oss;)
    ha en fin dag, Kjære du:)

    klem fra Trine:)

    SvarSlett
  2. Hege, lest den to ganger, halvveis !! Synes nesten den ble litt sånn *weard* , men men ..... Blir du rikskansler jeg lese den !! Hihi
    her inhuset er det ikke tid til lesing, jeg leser Donald duck men det sa jeg opp i dag så hva skal jeg gjøre nå ..... Hihi
    Klemmer , ps tusen takk for alle vera

    SvarSlett
  3. Snømannen er bra. Men om du vil ha et større prosjekt så anbefaler jeg å lese Harry Hole bøkene i rekkefølge.

    SvarSlett
  4. Har lest alle de tre bøkene du viser her. ;)

    Veldig bra, alle sammen! :) Jeg har lest flere av Dan Browns bøker, og blir helt hekta når jeg begynner på en av dem. Min type bok, ja. Men, vil også anbefale f.eks. "Sirkelens Ende" av Tom Egeland. Han har skrevet flere gode bøker også. ;)

    "Hemmeligheten" hjalp meg veldig i en tung tid hvor jeg ikke klarte å finne noe positivt å fokusere på og økonomien var på bånn, så man skal ikke undervurdere "tankens makt" og dens krefter. Om det var tilfeldigheter eller min egen omstilling av mine tanker som gjorte livet lettere skal være usagt. Men, jeg har min tro på at det var boka som gjorde utslaget. ;)

    Klem

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails