onsdag 25. januar 2012

Taklampe valg kremmerhuset/Ikea???

Bildene er lånt fra bloggen til Kremmerhuset og Ikea sin nettside


Jeg har i det siste vurdert å bytte ut lysekronen over spisestuen.Det er så mye lekkert å få tak i så valget er ikke enkelt.Kremmerhuset har fått inn disse herlighetene nå,og de skal jeg straks ned å se på.Strikk eller industri det vet jeg ikke enda??Mitt ønske er å ha to eller tre slike lamper over spisestuen,men det blir veldig dyrt.


Denne modellen er fra Ikea,og i en helt annen prisklasse.Her kan jeg få tre lamper mot prisen av en fra Kremmerhuset.Har ikke sett noen av disse lampene live så vet ikke hvem som er finest.


Eller jeg kan kjøpe denne flasken på kremmerhuset,og lage min egen lampe,kanskje strikke en skjerm:)
Og beholde min gamle lysekrone??

Nei dette er ikke enkelt!!Må titte på lampene i butikken,og vri hjernen litt så kanskje jeg finner løsningen.

Ønsker deg en fin og kreativ dag!!

Klemmer fra

11 kommentarer:

  1. Siden jeg ikke liker å vaske og tørke støv noe særlig, er jeg mest glad i saker som ikke samler støv. Da er de glatte industrilampene å foretrekke framfor mange andre materialer. Lykke til i lampevalget. :-)

    SvarSlett
  2. Lamper er vanskelig altså. Jeg finner aldri noen jeg liker. Eller jeg finner noen jeg liker og så koster det hviten utav øyet! Så hos meg er det virkelig lampekrise, hehe. Du må ha lykke til med valget ;) *♥*

    SvarSlett
  3. Her var det mye fint, og skjønner godt at du er litt
    i tvil. Det er jo så mye lekkert!
    Jeg hadde nok godt for noe enkelt jeg da...
    Synes de industrielle lampene var lekre
    og den fra Ikea er jo også lekker!

    Har tenkt på å bytte ut jeg også.. Men, tror
    jeg venter litt til. Er alt for glad i min lysekrone.. hihihi...

    Mange klemmer til deg, vennen!
    :)

    SvarSlett
  4. De øverst til høyre var tøffe :-)

    SvarSlett
  5. Blir spennende å se hvilke du velger. De fra kremmerhuset var råtøffe, men ikea sin er vel litt tøff og??
    Gleder meg til å se.
    Klem Alfa

    SvarSlett
  6. Jeg tror jeg hadde valgt bilde nr 2. men nei ikke enkelt hehe kommer jo litt anpå om hva du føler passer best inn og hav du liker best=) hehe

    SvarSlett
  7. og lykke til med valget hehe =) klem

    SvarSlett
  8. Ikke så enkelt valg nei. Begge de to lampene er kjempetøffe! Men så kommer det j også litt an på lommeboka desverre:P Blir spennende å se hva du finner ut! Du er jo så kreativ så hvis du bestemmer deg for å lage en blir nok den også kjempetøff:D

    Ha en fin dag:) Klem

    SvarSlett
  9. Nei det er ikke alltid så enkelt å velge. Hjemlån hadde vært tingen, men sikkert ingen god løsning for verken Kremmerhuset eller Ikea. Blir spennende å se hva du lander på til slutt da :-)
    Mvh Bjørg

    SvarSlett
  10. Likte best de strikkede! Ikke så industriell av meg jeg.. ;)
    Mange vanskelige valg å måtte ta:)

    SvarSlett
  11. Jeg vokste opp i gokk, der hadde de sånne industrilamper i fjøset over annahver dagros bortetter. Og i rommet der melkemaskinen stod. Så jeg står over. Liker sånne i glass jeg. Tror jeg..

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails