tirsdag 31. januar 2012

En ny venninne har kommet i hus.


Ble endelig inspirert til å sette meg inn på hobbyrommet litt i helgen.Takket være Manuela (Mrs Hardy) med sitt kreativitetskurs kom jeg i gang.Denne store tilda dukken ble til der inne i løpet av helgen.
Hun er 60 cm lang,og skjørtet er laget av retro sengetøy som jeg fikk av søte Ida med bloggen Interiør Drops.Stæsjet henne opp med blonder,silkebånd og hjerte bling.

Ønsker deg en fin tirsdag!!

Tusen takk for alle fine ord dere legger igjen til meg,prøver å besøke dere alle igjen.

Klemmer fra

9 kommentarer:

  1. Så skjønn dukke :D flink du er:))

    SvarSlett
  2. Nydelig!
    Søt som et sukkertøy!
    Håper du har en fin dag og
    at gullet ditt har blitt bedre.

    :o)

    SvarSlett
  3. Herlige Tilda, bare søøøøøte:)))

    SvarSlett
  4. Så flink du er!! En skikkelig tryllekunstner med symaskina :)
    Klæm

    SvarSlett
  5. Nei dette var en søt frøken du! Takk for kommentaren hos meg =) alltid like kjekt=) du må ha en fin kveld! Klem fra Yvonne.

    SvarSlett
  6. Ååååh...så søøøøøøt!<3 Kom å bo hos meg istede? ;) hihi

    SvarSlett
  7. Again, make sure 3 hours before bed. Yoga is the focus of workout 4
    and it allows you is for you to take "before" photos and body measurements
    for future comparison. Together with such physical exercises there exists one
    as well as in reverse direction. Workout 6 follows shortly after this and teaches you
    basic movements involving Kenpo X. While you possible to
    get a beautiful and attractive body.

    Check out my web page; P90X Workout Order Of Exercises

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails