søndag 22. januar 2012

Nyheter i vimsehuset!



Da har alle som ønsket seg hvite av disse lysestakene fått det.Disse har blitt en hit inne på min Epla butikk.Har vært tom en stund,og hadde en liste med bestillinger.Nå er jeg tom for hvitt garn,og har begynt på grå.Siden grå er en av mine favoritt farger for tiden måtte det bli slik.Er du interessert i disse er det bare å ta kontakt på mail linsoll@hotmail.com
Legger de ut på min epla butikk den kan du besøke HER

Disse lysestakene er hakket mindre enn de jeg har lagd tidligere så derfor en rimeligere pris.

Pris 120 kr for begge eller 60 kr pr stk.Kan hentes eller porto kommer i tillegg.

Er på leit etter garn i en fin gul farge ønsker meg selv gule lysestaker.

Her har vi vært opp i natt med syk Thord.Feber i 40 både i går og i dag,og i natt kastet han opp.Vi får kose oss det beste vi kan inne i dag.Han har veldig lyst til å ut å lage snømann i all snøen som har kommet her.

Nyt søndagen med eller uten syke barn!!

Klemmer fra

3 kommentarer:

  1. Åh, huff.. god bedring til lille Thord! ALLE er jo syke om dagen. Så fine telysholdere. Du er et talent!

    SvarSlett
  2. Skjønne lysestaker, du er så flink :) God bedring til gutten din, her er det hoste det går i, Gullet har holdt på i snart en uke, slitsomt for en liten kropp. Men ser ut til å ha løsnet litt nå så da håper jeg hverdagen kan komme i normalt gjenge igjen snart :) *♥*

    SvarSlett
  3. Så fine lyseholdere. Tøft mønster.
    Håper gutten er i bedre form nå. De får det hard når de først blir syke, men de kommer seg som oftest fort igjen.
    Riktig god uke til deg
    KLem
    Randi

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails