tirsdag 24. januar 2012

Dette inneholder min bokhylle!!




Siden dagene her går med til å ligge på sofaen å lese bøker fortsetter jeg og snakke om bøker her på bloggen.Thord er sendt i barnehagen og Anneli ligger ute i vognen å sover søtt,og mor koser seg med rykende fersk kaffe og en god bok.I dag viser jeg deg innholdet i min bokhylle.Som du ser er det mye forskjellig her!!Som sagt tidligere er jeg mest glad i krim.Det gjelder også film her går det i thriller eller enda bedre psyko thriller/skrekk.Er også stor fan av engelsk og skandinavisk krim.For noen uker siden ryddet jeg i bokhyllen,og ga bort 20 bøker til naboen Lene som trengte å fylle opp sin hylle.Jeg fikk en ledig hylle til nye bøker,og da er det bare å lese videre her.

Har du en favoritt bok?
Alltid gøy med bok anbefalinger. 

Har lest de fleste bøkene til Paulo Coelho,og har du ikke lest "Veronika vil dø" og "Ved elven Piedra satt jeg og gråt" anbefaler jeg deg og lese disse.Det er mange år siden jeg leste de,men de glemmer jeg ikke.



Denne søte damen vokter mine bøker.Fikk henne av en skjønn jente i Thailand.Vi fant en favoritt restaurant i Krabi (var der nesten hver dag).Restauranten ble drevet av mor og datteren jobbet i serveringen.Vi fikk god kontakt med begge to,og den dagen vi skulle dra hjem kom den lille søte jenta med denne figuren til meg.Hun hadde laget og malt den.Så er du i Krabi,Thailand anbefaler jeg et besøk på Gecko House som ligger i Krabi town.

Velkommen til Hege Lisette som ny følger her på bloggen.

Nyt tirsdagen!!

Klemmer fra


5 kommentarer:

  1. Det er knalltilbud å reise til Thailand nå. Direkte fly fra Oslo til Bangkok 5000,- i april. Reiiis!!!

    SvarSlett
  2. Jeg elsker å lese:) Har nettopp lest ut "Regines Bok", om en 17 år gammel jentes blogg om leukemi og døden, gråt som bare det på slutten :/
    Jeg leste bloggen hennes litt før hun døde også!

    Ellers er jeg et krim menneske og jeg har lest så og si alt av Jo Nesbø, Karin Fossum, Unni Lindell, Gunnar Staalesen, Anne Holt og Jørn Lier Horst, sistnevnte er jo herfra og stedsnavn og personer i bøkene kan minne om steder og personer her, ikke bare minne om...noen av stedene er jo her og, Det er artig :)

    SvarSlett
  3. Mange gode boktips:0). Nettopp lest boken "øya" nydelig bok.
    Klem Alfa

    SvarSlett
  4. Veronika vil dø er en vakker bok :) Love Coelho!

    Fineste kvelden til deg, her er jeg nesten skutt etter en laang dag på jobb. Nå er det sofaen med vesle Nalamor.

    klem

    SvarSlett
  5. Hei :)
    bøker er gøy! men jeg liker best romaner ;)
    skal jeg annbefale et par bøker må det bli:
    Øya! flott å rørende bok!
    og
    Potengiverne! har du ikke hatt dagens latter,
    får du den når du leser denne boka! kjempe morsom!!
    Kos det med lesinga!
    Klem fra Olea:)

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails