onsdag 4. januar 2012

Global chic




Denne måneden har Nib jentene satt igang en ny utfordring "Global chic".Jeg har laget et stilleben av figurene jeg kjøpte i Thailand.

Krabi,Aonang

Dette blir egentlig en fortsettelse på innlegget under her da det ble avsluttet med bryllups reisen vår.
I år er det 5 år siden vi besøkte smilets land.Thailand er et perfekt land for bryllupsreise.Vi lengter begge ned igjen,og snakker ofte om turen,og drømmer oss vekk.Denne utfordringen var perfekt for å få tankene litt vekk fra vinteren.Det er lov å drømme seg vekk.

Dette er mitt bidrag til Nib utfordringen!!

Ønsker du og delta eller vil se flere bilder trykk HER


Måtte ha med bildet av globusen min fra kremmerhuset.

Nyt kvelden og morgen dagen!!

Velkommen til Dagny som ny følger her på bloggen,blir så glad for alle som vil følge meg!!

Klemmer fra

5 kommentarer:

  1. Så stilig bidrag :) LOVE!

    Smil og klem
    Maia

    SvarSlett
  2. Så stilig bidrag :) LOVE!

    Smil og klem
    Maia

    SvarSlett
  3. Så fint bidrag. Flotte figurer. Selv valgte jeg Italia som min inspirasjon :)

    SvarSlett
  4. lekkert! veldig flotte figurer og globus =D

    Ha en fin dag!
    Klem fra Yvonne ;D

    SvarSlett
  5. Så herlig samling! Fine figurer, og vakkert stilleben. :)

    Godt nyttår, og lykke til fra Huldra. :)

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails