søndag 29. januar 2012

Nytt i vimsas produksjon.


Hjemmelagde sminkepads 4 pk ligger i min Epla butikk


Lenge siden det har blitt lagt ut innlegg om hjemmelagde ting her nå.Har mange prosjekt på gang,men tar tid å ferdig stille da leddgikten herjer for fult her nå.Er ferdig med disse klutene og sminkepadsene.Alt ligger ute i min epla butikk om det skulle være noe av interesse.

Besøk min Epla butikk HER

Våknet kl 6 her i dag!Er deilig med litt tid for seg selv med kaffekoppen.Huset er stille,og det er kun duren fra varmepumpen jeg hører.Barna sover søtt!!Begge mine barn er sove barn så i helgene kan vi ligge til 8-9 tiden.De er begge for tiden syke så da hender det de våkner på natta,men ellers er det stille her på natta.Thord begynner å bli bedre i form,men Anneli er ikke i form.Håper på en ny frisk uke her.

Takk for alle søte kommentarer dere legger igjen her,får dessverre ikke svart alle igjen!!
Har forandret på kommentarfeltet mitt så jeg kan svare dere direkte fra min blogg,men dette var ikke så smart som jeg hadde trodd:)Dere må jo inn igjen på min blogg for å lese svaret.Trodde dere fikk beskjed,men den gang ei.Jeg selv går ikke tilbake på blogger for å lese svar.Jeg fortsetter med å besøke dere,og legge igjen kommentar så fort jeg får tid.

Nyt søndagen!!

Klemmer fra

7 kommentarer:

  1. Masse god bedring til de små! Her har vi ikke noe sovebarn, håpe på bedring om noen år :)

    Fine ting du har i Eplabutikken din :)

    Klem fra Fru Haugen Klingen

    SvarSlett
  2. Flotte kluter du har produsert til butikken din :) Og god bedring til dere alle sammen :)
    KLæm

    SvarSlett
  3. Åh, det første bildet med de
    dus rosa var nydelige!! :)

    Masse god bedring!!

    Klem:)

    SvarSlett
  4. Har du strikka di der! WOW! Så flink du er!

    Fin søndag!
    Jeg har kommet hjem fra spinning og burde egentlig forberedt middag til gjester som skal komme senere, men akk mangler tiltakslyst. Mye lurere og logge seg inn på favorittbloggere og kose seg *blunke*
    klem

    SvarSlett
  5. Har linket til siden din hos meg - elsker slike hjerter - skal lage et til våren :)

    SvarSlett
  6. Fine!

    Ha en fin søndag!

    Klem Gitte

    SvarSlett
  7. Hei!

    Du har en kjempefin blogg og klutene i dette innlegget er heklet i en nydelig farge!!
    Hvordan pinnestørrelse bruker du til kjøkkenklutene dine og hvilket type garn?

    Jeg har laget min egen blogg i dag. Du kan ta en titt hvis du vil. Er ikke kommet så mange innlegg enda, men det blir vel :) Link: http://lillapantershverdachsliv.blogspot.com/

    Skal legge meg til som følger hos deg.

    Ha en fortsatt fin helg! :)

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails