onsdag 9. januar 2013

Vårtegn i vimsehuset.




Primula og perleblomster er et sikkert vårtegn for meg.Når disse blomstene
kommer i hus ja da nærmer det seg.Noen syns sikkert det er i det tidligste 
lage å i det hele tatt begynne å nevne vår i januar.I går kjøpte jeg inn flere
fargerike,nydelige primula som pynter opp vimse hjemmet.

Er ikke glad i vinteren,og når julen er over venter jeg kun på sikre vårtegn.
Har leddgikt og denne årstiden funker dårlig for meg så det er nok derfor
denne årstiden ikke står så høyt i kurs.Litt glade farger innom hus frisker
opp både kropp og sinn.Skal få tatt noen bilder her i dag så kanskje fargene
kan glede deg også:)

Tusen takk for alle gode bursdags tips i innlegget under her.

Nyt dagen!

Klem

3 kommentarer:

  1. Jaa! Vi har kommet over på rett side av året! ;) Ser fram mot varmere dager!

    Klem

    SvarSlett
  2. Gratulere med vell overstått:)

    Nydelige bilder:) Våren er en magisk tid, et årstid som jeg elsker. Håper vi går raskt mot lysere og varmere dager.

    Klem Davina

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails