onsdag 23. januar 2013

Sushi Heaven.



Sist lørdag var jeg og barna alene hjemme.Da det nærmet seg middag tid satte
vi oss i bilen,og kjørte til Skien.Målet var Fuji Sushi,her har de den beste
 sushien ever. På bildet ser Anneli lengselfullt på maten,men må vente stakkar
mor må jo ta bildet først.

Jeg og barna elsker sushi,men dette er ikke mat for far.....Så når han er borte
blir det sushi middag.

Begge barna har fått tran fra de var 4 uker kanskje det har noe å si på at
de elsker fisk,vet ikke?Her i huset må de smake på ting,ikke lov å si at en ikke
liker før en har smakt. Thord blir like overrasket hver gang han smaker på noe,
og liker det:)

Da maten var spist opp lagde vi fruktsalat til dessert.

Lager klokker for harde livet her nå ligger det nye ute 

Ønsker deg en super onsdag!!

Klem

4 kommentarer:

  1. God måren snuppa!
    Så store ungane e blitt siden me var hos dåkke altså. Vise best på prinsessa :o)

    Eg har faktisk aldri smakt sushi. Rå fisk e heilt feil for meg, men må vel prøva ein gong eg og tenke eg.

    Ha ein aldeles storveis dag vennen.
    Klem herfra

    SvarSlett
  2. Mmmmm, så snadder ut!

    Her i huset er det jeg som liker dette best, men alle elsker fisk :)

    Ha en fin dag!

    Klem

    SvarSlett
  3. Herlig! Jeg og minstemor er sushielskerne i vårt hus, mannen spiser det han og, men storebror er midt i den "kresne alder" og liker særdeles lite nytt. Mulig jeg introduserte ham for sushi for sent ;-)

    SvarSlett
  4. God måren i dag og :o)
    Godt å hørra at eg blir savna når eg ikkje e på nett ;o)

    Ha ein strålande dag, strålande du.

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails