fredag 18. januar 2013

Budha,lotus og en kanin.




På mandag var jeg en tur innom søstrene grene,og der sto den fineste hvite budha.
Dere som har fulgt meg fra starten vet at jeg er svak for disse figurene.Har samlet
budhaer siden 90 tallet,og har en hel del stående her.I min samling er det ingen hvite
så klart denne skulle bli med hjem.En dus rosa lotus blomst,og en lysholder med kanin
ble også med.Det som er mest gøy med søstrene grene er at alt er så billig!Betalte en
hundrings for alt dette.

Ønsker deg en fin fredag og helg!

Takk for alle stemmer og gode ord..

klem

8 kommentarer:

  1. Søstrene Grene er ein soleklar favoritt her! Likte spesielt godt kaninlysestaken :-)
    God helg.
    Silje

    SvarSlett
  2. Så koselig sammensetning :)

    Håper du får en fantastisk helg! Tusen takk for den flotte meldinga inne hos meg, nå kan helga komme :D

    Olgamors Finurligheter

    SvarSlett
  3. Det er også fine ting. Kan godt forstå at du blev fristete.
    God weekend til dig.
    Klem Lonni

    SvarSlett
  4. flotte! nydelig budda! og såååå skjønn kanin!

    Ønsker deg en fin helg!!!
    Mange klemmer fra Yvonne.

    SvarSlett
  5. Ja, søstrene har det meste! Og GRATULERER forresten som kandidat som mest kreative mamma blogger!! Kjempe stas da:)

    SvarSlett
  6. Mye flott hos Søstrene ja:)
    Kjempefine nye ting til heimen ♥

    HA en fin fin helg:)

    PS: flott vasen i innlegget under ble!

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails