søndag 6. januar 2013

Sydd stelle bag til dukkevognen.




Vesken fylt med bleier og dukke utstyr.

God morgen dere!!

Anneli fikk dukkevogn og baby born til jul.Til dukken fulgte det med masse
små utstyr som lå strødd over hele huset,og hun fant de ikke igjen selv.
Da tenkte jeg at har en baby og dukkevogn trenger en også en stelle bag.

Stoffet er fra en 70 talls  frakke kjole,og foret er hvitt tilda stoff.Hadde ikke
mønster og oppskrift så denne ble tatt ut av mitt eget hode,og ble til mens
jeg klipte og sydde.

På veske lokket sydde jeg på en lomme og en gammel pynte knapp.
Nå har hun utstyret sitt hengende på vognen,og det er lett tilgjengelig.

I vår fikk jeg masse 70 talls klær av mammas venninne Kari,og det har
nå blitt til en veske.Dette må da kalles gjenbruk!!!

Ønsker deg en kreativ søndag!!

Klem

8 kommentarer:

  1. For en lur ide og så fin den ble! Må jo være super stas for en liten jente å ha egen stellebag:-)

    SvarSlett
  2. Hurra for gjenbruk:) Den blei superskjønn!!

    Fin søndag!
    Silje

    SvarSlett
  3. Supert gjennbruk:)
    Fantastisk fin ble den og.
    Kjekt å ha for en liten mamma:)

    SvarSlett
  4. Så supert med gjenbruk og den stelleveska var knallskjønne:)kan tenke meg det er ei som er fornøyd med den!

    Fin søndag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Så søt. =) Litjtuppa mi fikk sin stellebag samtidig med si Babyborn og bruker den veldig mye og er veldig stolt over å eie en. =)
    Flott gjenbruk!
    Søndagsklem fra Tone =)

    SvarSlett
  6. Kjempesmart veske. koselig med dukkevogn og utstyr.
    Klemz

    SvarSlett
  7. Så flink du er og så heldig vesla di er som har en slik fingernem mamma ;)

    Ønsker deg en fabelaktig start på uken! Her skal resten av kvelden brukes på en etterlengtet bloggerunde, tiden strekker dessverre ikke til lenger *uff* kjenner jeg savner fininger som deg.

    Klemklem

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails