torsdag 17. januar 2013

DIY Mal pyntetingene,gjenbruk.


En telysholder fra Kremmerhuset ble malt i gull.

">
Slik så den ut før den ble malt.


Enkelt og greit du trenger:pensel og maling.


Sist jeg svingte malerkosten var det sinkhusene som ble gull farget.
Englevinge maleriet har jeg malt,og det ligger for salg i min
Blogshop HER

I stede for å hele tiden kjøpe nytt er det billig å smart og svinge malerkosten.
Ikke bare blir det fint,men en føler også at en har fått noe nytt.
Så denne helgen er det bare og male i vei.Her hos meg er det flere maler
prosjekter på gang.Nå er 3 av 4 bestillings maleri ferdig til levering.

Flere av mine gjør det selv prosjekter finner du HER



Jeg er nominert Mest Kreative mammablogg 2012.
Har jeg allerede fått din stemme takker jeg for det.Har du ikke
stemt håper jeg du vil HER

Nyt torsdagen og snart helg!!

Klem


8 kommentarer:

  1. Gult er kult :)
    Smart og male.

    Ha en flott dag.

    Klem

    SvarSlett
  2. Så fint det ble da! Tror søren meg jeg skal gå til innkjøp av litt hobbymaling og skvette litt på gamle pynteting som har blitt gjemt i skap og skuffer :p

    Takk for flott tips, og ha en flott torsdag videre!
    Klem fra Christine

    SvarSlett
  3. Skal sei du er proppa med kreativitet. Ikkje alltid så mykje som skal til, men ein må komme på det.. der mangler eg litt..hehe

    finfin torsdag til deg!

    SvarSlett
  4. Så genialt og enkelt :) ME LIKE!

    Gratulerer med flott nominasjon, selvfølgelig skal jeg stemme på deg!

    Ønsker deg en nydelig torsdagskveld. Her skal kvelden tilbringes med mannen - det beste jeg vet *lykke*

    smil og klem
    -Maia

    SvarSlett
  5. Veldig fint å kunne gjøre ting selv. :)
    Har selv malt litt i det siste. Må ha mer hvit akrylmaling. :)

    Ønsker deg en fin kveld videre! :D

    SvarSlett
  6. Male, ja! Det er lenge siden. Det må jeg prøve :D Takk for tips!

    SvarSlett
  7. Tøft med gull,lyst å skaffe meg noen gulldetaljer,men det får vente til permisjon uten lønn er over!

    SvarSlett
  8. Det er ikkje så mykje som skal til, og med litt måling kan ting få eit heilt anna uttrykk. Billig fornying!:) Jammen er du kreativ!:)

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails