fredag 4. januar 2013

Jøtul peis Ovn





God morgen dere!

I dag viser jeg noen bilder av peisen ovnen vår siden jeg ofte får spørsmål om denne.
Dette er en peis fra jøtul.
Peisen står løst i rommet på en rund glass plate.Det beste med denne er at vi
kan snu den etter hvor vi sitter i rommet.

Glass fronten er enkel å holde ren.Spray på jif vindusvask og tørk med papir
dynket i asken fra ovnen.Glassdøren blir ren og ikke minst blank.På det 
nederste bildet ser du hvordan pipen er festet til taket.

I dag kommer det ny seng til prinsessa så da har jeg litt
å gjøre inne på prinsesse rommet.Du skal få se når det
er klart.

Januar salg i min butikk ta en titt HER
Er du i Skien henger maleriene mine fortsatt på mamis cafe

Ønsker deg en fin helg!!

Klem

4 kommentarer:

  1. Kjempefin :)
    Er så godt med peisvarme!
    Koselig når man får ett flammer også.
    God helg!

    Klem

    SvarSlett
  2. Det er så koselig med peisovn :-) Vi fikk det i innflytningsgave av svigers! Deilig er det, og en helt spesiell varme :)

    SvarSlett
  3. Den var kjempefin! Og kjempekoselig så det også ut :)

    ha en fin kveld :)

    SvarSlett
  4. Veldig flott peis. Vi skal kjøpe ny og den dere har var jo kjempefin, og praktisk!

    God helg :-)

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails