lørdag 19. januar 2013

Vår tv krok.








Nib jentene sin utfordring denne gangen er "vis oss din tv".Vår tv benk ble kjøpt på
skeidar for ca 6 år siden.Barna har sine egne skinn stoler inntil veggen,her koser
de seg i kveld med hver sin bolle med godteri.Ny bada og med røde kinn.

Vil du se flere bidrag eller delta
 selv trykk HER

På instagram ser du bilder av dagens
 pute prosjekt:)

Velkommen til Cathrines puslerier som ny
følger her på bloggen.Er så glad for nye følgere,
og alle koselige kommentarer dere legger igjen til meg,
det varmer:)





Jeg er nominert til 2012 mest kreative mammablogg.
Blir super happy for din stemme.Takk til dere som allerede
har stemt.Gi din stemme HER

Nyt lørdagen!!

Klem

1 kommentar:

  1. Heia vennen!!!!
    Tok si tid før eg kom meg på bloggerunde visst. Alltid litt vanskelig å komma inn i det igjen når eg har pause liksom... :o)
    Eg e skikkelig i symodus og da, så då går visst kreftene mine der.

    Nominert te årets mest kreative mammablogg og greier! STAS snuppa! Eg har sjlsagt stemt på deg.
    Håpe du har gode dager, godeste du.
    Knuseklem herfra

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails