mandag 7. januar 2013

Skapene i stuen.




I stuen vår har vi to av disse skapene/sjenkene,og en spisestue.Bordet til spisestuen
ble byttet ut,men vi har fortsatt stolene.Tror denne serien er fra 50 tallet.
De var i flammebjørk,men jeg malte de hvite for ca 5 år siden.Møblene sto på
gården vi flyttet fra.Det beste med disse møblene er at de har enormt god plass
til oppbevaring.Her er både hyller og velur belagte skuffer,og til å med en egen
bestikk skuff til sølvtøyet.

Når våren kommer skal de få et nytt strøk med maling,men har ikke bestemt
meg for om de skal forbli hvite,eller få en ny farge.

På torsdag er minstevimsen 4 år,og jeg planlegger bursdag.Det er ikke enkelt
å finne en gave til han nå som det akkurat har vært jul.På ønskelisten står lego 
og biler,men det har han veldig mye av!!så forslag til gutt 4 år mottas med takk!!

Ønsker deg en fin ny uke!!

Velkommen til Anette`s boble som ny følger her på bloggen.

Klem

11 kommentarer:

  1. Fine skap du har,syns de va flotte som hvite! Ikke alltid lett med bursdagsgaver.. Vi har kjøpt/ønsket oss brio builder til eldstemann her. Trebyggesett,kan lage alt mulig. Fra 3+ og fra 5+:-)

    SvarSlett
  2. Det var ett flott skap :-)
    Min 5 åring er også glad i de samme tingene, det som er det store nå er å leke seg med legoene (biler) og bilene på ett teppe med veier og hus, han kan holde på i timesvis både alene og sammen med storebroren :-)
    Lykke til!
    Klem Nina

    SvarSlett
  3. Flotte skap:) De er kjempefine hvite, men og i pasteller.. Har et umalt på gangen selv, som jeg skal male og egentlig har lyst å ha i stua..Ikke plass:(

    gaver til 4 åringer faller som regel i smak samme hva:)

    Ha en fin dag:))

    SvarSlett
  4. De skapene var fiine :)

    Hurra for minsten når den tid kommer

    Er bare innom for å ønske deg en nydelig mandag! Takk for gode ord inne hos meg og så herlig at du deltar på min giwe away, tvitvi!

    klem
    -Maia

    SvarSlett
  5. Så nydelig skap,og så vakre dei blir når de blir malt,eg har et eg har arva men klarer ikkje å male det sjølv om eg godt hadde hatt lyst,det er noko med sjela idet og at deg har vært farmor sitt,hadde eg kjøpt det så hadde eg jo ikkje brydd meg.

    Håper du finner ein lur gave til 4 åringen:)
    Fin ny veke til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  6. Hei og takk for velkomsten :)
    Liker skapene dine godt, har to lignende her hjemme, og de blir jo såå fine med litt hvitmaling :) Er nok dårlig med gavetips fra denne kanten, spørs jo veldig på interessene hans, fjernstyrt bil kanskje? eller fjernsyns helikoper :D kanskj elitt for avansert det siste men men :)
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  7. Så vackra vita skåp!

    Ha en fin kväll! Kram Paula

    SvarSlett
  8. Flotte skaper :)
    Er det noe han har kjempelyst til å gjøre?
    Det blir jo så mye gaver til barna, så kanskje en aktivitet hadde vært noe?
    Årskort på Fritidsparken? Eventyrfabrikken? Dyreparken i Kristiansand?
    Kvalitetstid i stedet for ting :)
    Ha en flott kveld! :)

    SvarSlett
  9. Er helt vild med at det hele er hvidt og at du så lige har det farverige underlag under "rådyret". Har et sæt tvillinger der bliver 3 år i næste uge så må hellere lige følge med her kunne jo være der var nogen gode ideer

    SvarSlett
  10. Kjempefine skap!!! :)

    Ha en fin uke,
    Klemmer fra Jatte♥

    SvarSlett
  11. Heisann. Koser meg alltid på bloggen din;) her er lego alltid populært(gutter 5&7) og har vært det lenge. Ellers er vi også veldig glad i bøker både fakta og fortellinger. Ha en flott uke! LK

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails