søndag 20. januar 2013

DIY Sy din egen gull peace pute.




I sommer var jeg så heldig å få masse stoff og hobby produkter av 
mamma`s venninne Marit.Hun hadde ryddet hobbyrommet sitt,og jeg
fikk komme å plukke ut det jeg ville ha.Fylte pose på pose,og tok med
meg til jeg skjemtes!!Har lagd mye forskjellig av stoffene allerede,og nå sist
denne gull peace pynte puten.

På selve puten har jeg brukt beige lin stoff.Klipte ut to like deler 40*40
husk å legg til sømmonn.Legg rette mot rette og sy rundt,og husk å
spar igjen en åpning.Vreng ut og stryk.Voila nytt putetrekk det er lett
som en plett.I åpningen syr jeg på et par små trykk knapper.

Tegnet et peace merke rett på gull stoffet,og skjærte ut med hobby kniv.
Gull stoffet er vanskelig å sy i så det limte jeg på puten helt tilslutt.

Brukte passer og linjal når jeg tegnet peace merke,men en tallerk er også
fin å bruke.

Lykke til!

Nyt søndagen!

Klem

13 kommentarer:

  1. Så flink du er,denne ble tøff!!!Må prøves!Riktig god søndag til deg også!

    SvarSlett
  2. Så kul pute! En slik sku jeg hatt i min sofa:-)

    SvarSlett
  3. Så flink du er, kan ikke sy jeg.....
    Sist jeg prøvde meg på det ble det brann i Symaskinen....

    Ha en flott dag!

    Klem

    SvarSlett
  4. KNALL-FIIIIN!!!!!!

    Kjempelekker - og jeg elsker gull-detaljer - så denne er midt i blinken :)

    God sødag og klem fra Tove

    SvarSlett
  5. Så kult og fint!

    Takk for fine ord inne hos meg, søta! Det varmer og glede <3
    Ønsker deg en fin søndag, her har vi rukket en tur ut i løypa og nå har jeg satt en bolledeig og skal bare nyte denne nydelige dagen!

    Stor klem
    -Maia

    SvarSlett
  6. Åh! Så fin den var! Kreativ du er :-)

    Ha en nydelig søndag! Klem fra Monica.

    SvarSlett
  7. Du er så flink! GI MEG DIN FLINKHET A !

    SvarSlett
  8. Flink! Du må for all del ikke gi bort din flinkhet ;)

    Tror jeg må prøve meg på ei pute en gang. Kanskje det blir bra?

    SvarSlett
  9. Kjempefin, kreative dame! Du er så flink! Klem fra Nina

    SvarSlett
  10. Wow for en kul peace-pute du har lagd deg....så flink du er;o)
    Takk for herlig inspirasjon her inne hos deg.
    Varm klem fra Maliva

    SvarSlett
  11. Kreativt!! Kjempeflott blogg du har, jeg blir så inspirert=)=)

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails