søndag 27. januar 2013

Gull i interiøret




I fjor høst malte jeg sink husene (kremmerhuset) mine i gull.Er så fornøyd som
du kan se av det øverste bildet lyser de opp lang vei.Dere som følger bloggen 
min vet at dette ikke er det eneste som har blitt malt i gull farge.Tenkte å ta meg
en tur på brukt butikken til uka for å se om jeg kunne funnet noe mer å male..

I dag skal vi til Bø og hente barna.Nå savner vi de veldig!!Så godt å levere de
fra seg på fredag,og i dag søndag kan jeg liksom ikke få hentet de tidlig nok:)

Nyt søndagen!

Klem

6 kommentarer:

  1. lekkert!! synes gull passer deg=)

    ha en fiiiin søndag!!

    Klem!

    SvarSlett
  2. Lekkert!
    Jeg er også svak for gull...
    Her er det et skikkelig ruskevær i dag. Det veksler mellom sludd og regn.... Fantastisk innevær :)
    Ha en fantastisk søndag!
    Klem Gitte

    SvarSlett
  3. Stilig!!! Ekstra morsomt når man gjør det selv, da blir det ekstra personlig. Du finner nok sikkert mer å male på bruktbutikken ja, blir spennende å se om du kommer hjem med noen kule funn :)

    SvarSlett
  4. Kjempefint!
    Pynte tingene får en annen "betydning" med ny farge, husene ble varmere enn i sink fargen :-)
    Ha en fin søndag, nyt barna :-)
    Nina

    SvarSlett
  5. Kjempe flott med gull,og de husene lyste godt opp! Liker godt gull,men har enda ikke hevet meg på trenden;-)

    SvarSlett
  6. Artig med selvgjort fornyelse og variasjon! Det ble pent!

    Ruthe

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails