mandag 14. januar 2013

Superhelt barne bursdag.




Ballonger
Godteposer 

På lørdag hadde vi barne bursdag,og etter ønske fra 4 åringen selv var temaet Superhelter,
spider-man og avengers.Bordet ble pyntet med superhelter og papir ruller fra søstrene Grene.
Alle fikk hvert sitt hjemmelaget superhelt sugerør som også var bordkort.Vi hadde ballonger,
godteposer,pølser,spidermankake,cupcakes og gele.

Alle barna stor koste seg,og dagens bursdags barn var ekstra stolt over spider-man
kaken sin den kan du se HER

Velkommen til Vibba & Birgitte som nye
 følgere her på bloggen.

Ønsker deg en kreativ og fin ny uke!!

Klem

11 kommentarer:

  1. Spesielt kult tema!
    fine bilder,
    Ha en fin uke
    klem fra Lena

    SvarSlett
  2. kjempe stilig!!!blir snart gutte-bursdag her og så trenger noen ideer da ja hehe =)=)

    SvarSlett
  3. Oj så stilig det var! Perfekt tema til guttebursdag og nydelig dekket bord:) Kreativt og flott:) Du er flink!! Ha en fin dag :)

    SvarSlett
  4. Så kult for den heldige 4-åringen å innvitere til superhelt bursdag :)
    Tipper de hadde det moro.
    Her i huset er det slutt på slike selskaper. Nå er det bare kjoleparty og stash bursdag....Og mammaen må ut av huset :))

    Ønsker deg en fin ukestart
    KLem

    SvarSlett
  5. Så tøft!
    Med to gutter på 5 & 6 år kan jeg se for meg dette falt i smak!
    Ha en strålende uke!
    Klem Nina

    SvarSlett
  6. S storkoste seg ihvertfall :-) Måtte flire litt.. Artig med den kontrasten med tøffe, maskuline superhelter , og så rosa sukkersøte blomstrete tallerkener. Hihihi!

    Utrolig tøft pyntet, snuppa. Kan skjønne Thord var stolt. Det hadde jeg også vært <3

    SvarSlett
  7. For en herlig bursdagsfeiring!

    takk for pai oppskrift, skal prøve den senere!

    Ønsker deg en fortryllende start på uken!
    Her skal kvelden tilbringes med en kjær venninne, jeg som hater å shoppe skal faktisk bli med henne på shopping (grøss og gru) - hva man ikke gjør for de man er glad i *smile*

    Stor klem
    -Maia

    SvarSlett
  8. Så herlig bursdagsfeiring:)kan tenke meg alle koste seg det med så flott pynt og alt:)

    Fin kveld til deg:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  9. Hei du!:)
    Oi, her tenker jeg guttene (inkludert ) bursdagsbarnet koste seg!!!!:) superhelt-bursdag gitt-så kult tema!

    Nå sitter jeg godt plantet på buss mot Oslo igjen gitt- men hatt en kjempe fin langhelg i Skien:) fant litt skatter hos skrottor gjorde jeg også-skal vise litt på bloggen i morgen:)

    Ønsker deg en flott kveld og finfin uke!:)
    Klemmer fra meg

    SvarSlett
  10. Wow. her var det tøft altså. Sikkert kjempekjekt kalas.
    Klem

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails