tirsdag 15. januar 2013

DIY superhelt sugerør/bordkort.



Sniker inn et bilde av våren i vinter kulden,og som for meg er primula.


Siden det var så mange av dere som lurte på hvordan jeg hadde laget superhelt
bordkortene,blir det bursdags innlegg i dag også.

Retro sugerørene får du tak i på de fleste interiør butikker nå.Mine ble kjøpt på nett i høst.
Surfet litt på nettet,og fant superhelt bilder som jeg kopierte,og printet ut i farger.Klipte ut
og limte på farget papir.Du kan selv velge hvordan de skal være,men mine ble ovale.
Tilslutt lagde jeg hull med hullmaskinen oppe å nede,og tredde ned på sugerøret.
Navnene ble skrevet ut på dymo maskinen.

Dette er fort gjort og rimelig!!

Håper du har fått litt bursdags tips til din barnebursdag!
I høyre sidefelt under Leter du etter noe finner
 du det her der er flere tips til barnebursdag,
trykk på den,og du finner flere tips.

Ønsker deg en fin tirsdag!!

Klem

5 kommentarer:

  1. Så lurt, de små syns sånt er skikkelig stas :-)

    SvarSlett
  2. kjempe smart!!

    ha en fiiin dag! her i Bergen skinner solen i dag. Herlig!!

    Klem fra Yvonne

    SvarSlett
  3. Hei du.
    Så masse tøffe bursdagsinnlegg her hos deg. Kaken var knall tøff. Kule sugerør også.
    Ha en fin kveld.
    Klem Eline. ;)

    SvarSlett
  4. Tak for fin DIY sjovt der er en anden Adrian det hedder min store dreng dem har vi ikke så mange af

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails