mandag 21. januar 2013

Gjenbruk,sydd puter av retro sengetøy.






Sist jeg var hos mamma hang dette gamle dynetrekket på strykebrettet hennes.
Jeg spurte om å få det,og fikk et ja,men hva skal du bruke det slitte lakenet til??
Joda jeg hadde en plan!!!

Geometri og lyse pasteller måtte jo bare bli et par pynte puter.Den ene puten
sydde jeg inn et hvitt stoff på midten,og begge putene har hvit bakside.Stoffet
på baksiden er et gammelt hvitt laken.Dette må vel være gjenbruk ?
Peace gull puten ser du i innlegget under.

Ta en titt inn i mitt verksted å se nye varer HER
Romantiske klokker på lerret

Velkommen til Cpetra som ny følger her på bloggen.

Ønsker deg en kreativ og fin ny uke,og takk for at du tittet innom.

Klem




8 kommentarer:

  1. Superflotte :)
    Flink du!

    Ha en fin dag.

    Klem :)

    SvarSlett
  2. Så fine puter!! Eg blir ekstra begeistra når gammalt blir nytt :-)

    Silje

    SvarSlett
  3. Du er så flink som kan sy, jeg kan ikke sy for å redde mitt eget skinn en gang *ler*

    Fineste mandagen ønskes deg!
    Jeg starter uken med masse alenetid, da mannen er bortreist - deilig! Bare masse kos med meg og Nala.

    klem

    SvarSlett
  4. Såå heldig som fant stilig sengetøy OG fikk klippe i det :-) Er glad i å sy selv, men blir liten tid til det med ei lita aktiv jente på 9 måneder i hus ;-)

    Ble kjempe fint i sofaen din.
    Ha en flott dag :-)
    - Monica.

    SvarSlett
  5. Dejligt med genbrug.
    De er blevet rigtig flotte alle dine puder.
    God dag til dig.
    Klem Lonni

    SvarSlett
  6. Kjempeflott med gjenbruk:))
    Fine ny veke til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  7. Fine puter, og bra at man kan bruke noe om igjen.

    SvarSlett
  8. Så fint stoff! Det er klart at det ikke kan ligge bortgjemt i en seng! Helt i tiden også fargemessig og formmessig med geometri :))
    Tror vi har helt lik symaskin, fungerer fint den :)
    Takk for koselig kommentar hos meg, her fortsetter det nok å være hvitt, jeg er nok ikke så tøff når det kommer til stykket :)
    Ha en fin fin kveld.
    Klem

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails