torsdag 24. januar 2013

Perleblomster & Te boks.





På tirsdag hadde jeg besøk av min barndoms venninne Torunn.
Hun hadde med seg disse herlige tingene til meg.Om du leser
dette Torunn tusen takk igjen.

Ute er det kaldt,men inne går varmepumpen,og det er fyr på peisen.
I koppen har jeg varm kaffe så kan ikke klage.Titter litt
bort på perleblomsten og får litt vår fornemmelser.

Velkommen til Kine & Norwaystyle
 som nye følgere her på bloggen.

Kommer til å legge ut en del ekstra materiale
på facebook siden til Hobbyvimsa frem over.Bli
Liker HER og få med deg (DIY)
gjør det selv prosjekter.

Nye klokker på lerret er lagt ut
i blogshopen HER

Nyt dagen!!

Klem

8 kommentarer:

  1. Nydelig ;)

    Ha en flott dag!

    Klem

    SvarSlett
  2. Fineste blomsten da!
    Og kjekt med en vakker te-boks til te-posene.

    Ønsker degen koselig dag.
    Klem fra Christine

    SvarSlett
  3. Hei på deg! Nydelig te boks og blomst! Ønsker deg en fin dag! Mange klemmer'

    SvarSlett
  4. Sikke nogen fine ting du har fået og dejlige blomster

    SvarSlett
  5. Herlige vårelementer, gleder meg til å få litt vår i stua selv også snart! :)

    SvarSlett
  6. Så herlige bilder,godt med litt vår i stova:)kjempefine teboks og!
    Ein fin dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails