torsdag 10. januar 2013

DIY Peacemerke...



På fatet blomstrer en lyse rosa primula.

I julen lekte jeg og barna med perler.Det er favoritt leken vi gjør sammen,og både
store og små koser seg.Thord syns det er litt rart at mamma ikke kan bruke formene
som hører til,og lurer på hvorfor hun hele tiden må lage sine egne.

Jeg brukte det runde brettet til disse peace merkene.Legg perler på brettet i
ønsket størrelse.Når du er ferdig legger du på et smørpapir,og stryker
over.Tilslutt henger du på et silkebånd,snor eller hyssing.
Voila!!Ny pynt til huset.

Peace merkene hengte jeg på lysestakene fra Lene Bjerre.

I dag er min lille solstråle Thord 4 år gratulere med dagen!
I går når han la seg var han treogtalter (3,5 år) og i dag var han 4 år:)
 snodige greier mamma sa han:)

 Bestillings maleriet er ferdig det kan du se HER

Ønsker deg en fin torsdag!!

Klem

11 kommentarer:

  1. Tak for fin inspiration.
    Så fint et billede du har malet.
    God torsdag til dig.
    Klem Lonni

    SvarSlett
    Svar
    1. PS. Tillykke med fødselsdagen til din dreng

      Slett
  2. Veldig fint bilde :-) Grattis med dagen til fireåringen :-D

    Ha det godt - klem Siv

    SvarSlett
  3. Gratulera med dagen i huset! Nydelig maleri :-)

    Silje

    SvarSlett
  4. GRATULERER til Tord....4 år, tenk det, tida fly avgårde:) Yngstebarnet her i huset kjørte opp til bil på mandag:)
    De peacemerkene er fine, Linda, skal definitivt perle dem jeg også:) Primula er vårplanten for meg, perleblomster er uvant....men fine de også:)
    Ha ei fin bursdagsfeiring:)
    klem fra Trine:)

    SvarSlett
  5. Tusen takk for ordene dine inne på bloggen min, Linda!

    Så kjekt å lese at du liker bildene mine. Nib sine utfordringer er jo alltid spennende, og ekstra spennende å skulle vise noe som skal være persolig inspirert.

    Ha en fin dag, du vakre!!

    SvarSlett
  6. Så fine bilder og gratulerer så masse til gutten din:)
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  7. Hei! Fin inspirasjon og gratulerer til din sønn:)
    Nå fikk jeg kjempe lyst til å perle igjen. Så enkelt kan gjøre så mye med interiøret. Artig å se:)
    Ha en fin kveld videre!
    Hilsen Heidi i Ellevillan

    SvarSlett
  8. Så fint :) fikk lyst til å finne frem perlebrettet nå jeg :)

    SvarSlett
  9. Nei, så stilig! Tror jeg må ut å kjøpe meg perler nå:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja de blir så fine,og super enkelt å lage:)

      ha en fin helg!!

      Klem Linda:)

      Slett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails