torsdag 3. januar 2013

Gangen vår.


Benk med oppbevaring i lokket.


Genialt sko skap fra Ikea


Aloe Vera planten som vokser over alle bredde grader.

I dag viser jeg noen bilder fra lille gangen.Det er her vi oppbevarer sko og ute klær. 
Sko skapet fra ikea har vi to av,og det er bare helt genialt.Tar lite plass,og har god
plass til mange sko.Benken er god å sette seg ned på ved av og på kledning av barna.
I benken er det også god plass til barnas votter,luer og ullsokker.

Gangen er ganske liten så her gjelder det å ha smarte  løsninger for oppbevaring.

Ønsker deg en fin dag!!

Klem


 

8 kommentarer:

  1. Liker slagbenken og aloeveraplanten . Hihi!

    SvarSlett
  2. Elsker den lille slagbenken! Koselig gang hos deg :-) Fin torsdag til deg!

    SvarSlett
  3. Kjempe fin gang! Har en slik type benk i vår lille gang også og de er jo såååå praktiske! veldig fint skoskap! likte måten du har stæsjet det opp =)

    ønsker deg en fiiiin dag!

    Klem fra Yvonne.

    SvarSlett
  4. Så koselig gang ❤

    SvarSlett
  5. Så koselig gang ❤

    SvarSlett
  6. Så nydelig gang og smart med gode oppbevaringsmuligheter når plassen er liten!
    Eg og har et innlegg om gangen vår idag,og av kommentarene eg har fått så er det mange med små ganger,tenk å hatt ein stor hall når ein kom inn døra,hihi:)

    Ønsker deg ein fin kveld!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  7. En kjempehyggelig gang og oppbevaring du har laget. Har en kjempestor fryseboks i min gang - huff som den er i veien :-). Akkurat nå har jeg skoene våre i gamle eple og dynamittkasser jeg har stablet oppå hverandre :-). God helg :-)

    SvarSlett
  8. Kjempetrivelig! Jeg kan skrive under på at det skoskapet er praktisk, plass til veldig mange par sko der og den lille skuffen er praktisk til refleksbånd, brikker og annet småtteri som hører gangen til :o) Klem fra Nina

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails