onsdag 2. januar 2013

Eglevinger på veggen.






Englevinger

På selveste nyttårsaften ble dette bildet til.Det er akryl og struktur på deep
edge lerret 70*70.Maleriet går i fargene rosa,hvit,sølv og glitter.
Bildet rakk ikke en gang å tørke før det ble solgt 1 nyttårsdag.Nå
pryder bildet de hvite veggene i villatryllestøv rett over veien her.
Siden det var så mange som meldte sin interesse på dette bildet lagde jeg et til.
Dette er litt mindre.

Akryl og struktur på deep edge lerret 40*50.
kr 500 kan hentes eller 100 kr i porto.


I går satte jeg og vimsemannen i gang med å rydde ut julen.Nå er vimsehuset
fritt for julepynt,og vi kan starte det nye året.
Vil du se flere av mine maleri trykk HER

Ha en fin onsdag!!
Klem

6 kommentarer:

  1. nydelig maleri! ja snart må julen ut her og!

    SvarSlett
  2. Så nydelig maleri,du er så flink og eg gleder meg til å sjå alt du inspirerer med dette året:)kjekkt å få solgt det ein lager:)
    Ønsker deg ein fin dag!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. maleriene dine er så fine!! :)

    SvarSlett
  4. Elsker maleriet. Er en stolt eier kan du si :-) Gleder meg til å vise det frem på bloggen. Må bare finne ut hvor den perfekte plassen er.

    SvarSlett
  5. Riktig godt nytt år.

    Så vakre bilder du har laget. Det store var irkelig flott. Du er en talentfull kunstner. ;)

    Ønsker deg en fin fin kveld.
    Klem Eline.

    SvarSlett
  6. Vakkert!
    Har fulgt med gjenneom hele desember, på her, instagram og facebook, men vært veldig dårlig på kommentarer.. Uansett koser jeg med med alle dine krativiteter og koselige bilder!

    Ønsker deg vel overstått jul og et iktig godt år 2013 :)

    Varm nyttårsklem fra Tove

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails