onsdag 9. november 2011

Heklet gryteunderlag/bordskåner med DIY.




Har heklet enda en bordskåner.Denne gangen brukte jeg et tynnere garn og mindre nål (nr2).Garnet er kjøpt hos søstrene grene,og er i min yndlings grønn farge.Det er brukt brus korker inni bordskåneren.Vil du se den rosa jeg lagde og oppskrift trykk HER

I dag måtte vi skrape av is på rutene her,og det var 0 grader...Nå kommer vinteren om vi vil eller ei.Jeg er personlig ikke glad i vinteren,men har jo julen å se frem til.Minstevimsen spurte om han snart kunne få julekalender,og det er jo faktisk ikke lenge til.Spurte han om hva han ønsket seg til jul,og ikke overraskende så kom det spontant skjelett og hotroader.Det siste er jo en bil så det er forståelig nok at en liten gutt ønsker seg,men å ønske seg skjelett er jo litt rart:)Jeg velger å se positivt på hans skjelett mani,og tenker at han kanskje blir lege når han blir stor ha ha!!!

Nyt dagen!!

Klemmer fra

11 kommentarer:

  1. Jeg LIKER den kjempegodt den bordskåneren,
    og fargen er jo bare helt fantastisk fin : )
    Hekler du en til meg? Hihi.. ; )

    God onsdag!

    klem.

    SvarSlett
  2. Den var jo sååå fin!
    Du er så kreativ altså..

    Den fargen er så nydelig...

    Skrape ruta på bilen? Det slapp vi i dag siden vi hadde den i garasjen, men så flere andre som måtte det. Vinteren er fin på sin måte, synes jeg. Koselig med all snøen (hvis vi får det) og ungene som leker ute og aker...

    Men, juleforberedelsene er det morsomste! :)

    Mange klemmer til deg, min venn!

    :)

    SvarSlett
  3. Tusen takk igjen Linda for inspirasjon! Disse var kjempefine!!
    Skal helt klart prøve meg på disse jeg også.. må bare samle korker først da ;)
    Ha en fin dag!
    klem fra Laila

    SvarSlett
  4. Du er bare så flink!!

    Hahahaha, må le av minstevimsen altså. Han er så søt og morsom. Vesla har jo prestert å si at hun vil bli doktor eller sykepleier, siden hun er så mye med meg på sykehuset. Kanskje de ender opp på samme studier ? Hehehe..

    SvarSlett
  5. Skjellett faktisk:P jaja..ikke dumt å være opptatt av det da:D
    Kjempefine gryteunderlag! Og jeg fikk gaven i posten i dag:D Sååå fine! TakkTakkTkk;*

    LindaKlem

    SvarSlett
  6. De er jo alså bare så søte! Genialt! =)

    SvarSlett
  7. Flotte varmedempere :-) Herlige ønsker - det er ikke like lett alltid å forstå hvorfor de er opptatt av det de er :-D

    Ha det godt - klem Siv

    SvarSlett
  8. Hei og hå. Så fine bordskånere! De var skikkelig søte. Har ikke sett maken før.Du er jo kreativ som alltid. Stadig nye stunt fra deg (O: Ha en fin kveld alle i huset ditt (O: Kos kos fra Mai Liss

    SvarSlett
  9. Kjempefin bordskåner!
    Det er jo mange andre og værre interesser Minstevimsen kunne hatt da enn skjeletter ;)
    Ha en fin kveld :)
    Klæm

    SvarSlett
  10. Fyrst vil eg takke for den skjønne pakken eg fekk av deg i dag!!!! Kjempefin plakat og koseleg helsing♥

    Nydeleg bordskånere du har laga:)Skjønn grønfarge!

    Greit med ein doktor i hus;)

    Fin kveld vidare:)
    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  11. Kjempeflott - og fargen er lekker (akkurat som håndkledet jeg vant hos deg for "lenge siden" :)

    Tusen takk for hilsen, det setter jeg stor pris på! Jeg er en elendig bloggvenn for tiden men lover å komme sterkere tilbake..

    Masse kos å lese hos deg, har lest meg bakover og kost meg på et langt besøk :)

    Håper du har gode dager!

    Klem fra Tove

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails