mandag 14. november 2011

Feiring & de nydeligste lysestakene.


Lysestaker & Lys fra Lene Bjerre


Her har det vært feiring med kake og ballonger hele helgen.I helgen var det jo farsdag,og vimsemannen hadde bursdag.Mannen min og jeg har bursdag med 9 dagers mellomrom så da ble det litt feiring av meg også.Fikk besøk av mamma,Ivar og søs.Alle fikk gaver til og med jeg.Mamma har god smak og hadde kjøpt lys og lys staker fra Lene Bjerre,sitter bare å kikker på de!!!er de ikke bare nydelige?
Barna fikk klær og leker!Mamma viser stolt frem barnebarnet sitt med de nye klærne hun har kjøpt.Thord leker med kitt på det andre bildet.


Her er det lite søvn for tiden Anneli har funnet ut at det ikke er noen vits i å sove.Tror hun sliter med tenner.Hun våknet klokka 05.00 i dag,og 05.30 var også store bror våken.En trøtt mor skal på foreldremøte i barnehagen etterpå,og deretter er det å fortsette med julevasken på kjøkkenet. Skrøt på meg vask på fredag,men det ble ingenting av.Nå er det ny uke og nye muligheter...

Vil ønske Evas lille hule og Mette velkommen som følger av bloggen min.

Nyt ny uke!!

Klemmer fra

6 kommentarer:

  1. Så fine lysestaker du har fått, ja
    mor di har god smak!! :)

    Søteste barna dine. Kul "rockesveis", som min
    gutt på 5 år sier. Hihi...

    Jeg har også noen barn som vil våkne tidlig
    om dagene. Men, det går litt opp og ned.
    I helgene så får de for seg å våkne grytidlig mellom
    05-06 på morgenen. Men, i ukedagene da må vi vekke
    dem... Hmm.....

    Ha en fin dag!

    :)

    SvarSlett
  2. Nydelige lysestaker du har fått, og de paset perfekt her hos deg sammen med sinkhusene og det flotte bildet! Hørtes ut som en kjempekoselig helg med masse kaker, gaver og besøk av familien ღ ...så veldig godt ut med hjemmelaget potetgull også. Ønsker deg en fortsatt fin uke, klem fra Mette

    SvarSlett
  3. Fine!!!!!
    Sånne blir herved ført opp på ønskelista mi til jul:)
    Klem GItte

    SvarSlett
  4. Rå fine bar de =) Moro med gaver, både for store og små =)

    Ha en kjempe go uke.

    SvarSlett
  5. Så fine lysestaker! :)
    Jeg skal snart til Danmark, og da skal jeg sjekke om jeg finner en såpedispenser fra Lene Bjerre som jeg har sikla på lenge...

    Klem!:)

    SvarSlett
  6. Knallfine lysestaker! kjenner jeg blir rent misunnelig her jeg sitter ;)
    Gratulerer på forskudd (blir det vel) med dagen :)

    P.s
    Takk for koselige kommentarer på bloggen min :)

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails