søndag 20. november 2011

Nytt maleri er ferdig "Roser"




Akryl,decopage og struktur på deep edge lerret 40*40.Bildet går i forskjellige grå nyanser,dus rosa,beige og gull.Deep edge lerret betyr at lerrete er bredt og trenger derfor ikke ramme.

Kr 500

Flere ting jeg lager finner du i min Epla butikk HER

Vil du delta i min give away trykk HER

Her nyter vi barnefri!!I går var vi på langbryggene her i Skien og spiste biff middag.Etterpå dro vi på kino,og så Twilight.Vi har sett alle filmene,og gledet oss til denne,men den skuffet litt.Dette er del 1 og det kommer vertfall en til.Fikk en følelse av at de hadde laget en film som ble for lang,men for lite for to,om du skjønner hva jeg mener...Rett og slett lang drøy!!Fin kjærlighets historie,men det var for lite action,og ting ble dratt ut til det kjedsommelige.Satser på at del to er bedre.Jeg håper Bella snart kan få opp øynene og velge ulven fremfor vampyren,dette blir for meg et like stort irritasjons moment som sex&city,der hun velger Big fremfor Aiden...Ja ja ble litt engasjert her nå hi hi!!Dere som liker disse filmene bør absolutt se denne.....Terningkast 3 fra meg:)
Neste film jeg vil se nå er Tin Tin i 3 D og Varg Veum.

Nyt søndagen!!

Klemmer fra


 


4 kommentarer:

  1. hei på deg!
    Jeg håper du har hatt en fin helg så langt,

    I dag annonserte jeg premiene på utfordringen du er med på inne hos meg. Ta en titt du også :)

    Fineste søndag!
    Maia

    SvarSlett
  2. Nydelig! Flink er du, digger lyktene uner her også :)

    Fin søndag til deg!
    Signe

    SvarSlett
  3. Så FLINK du er!
    Bildet ble kjempefint;)

    Lykke til inne hos meg, har sååå mye fine premier altså, har lyst på alle selv, hihi;)

    Ha en finfin kveld!

    Klenm Line

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails