torsdag 17. november 2011

Hjemmelagde advent-staker i år med DIY



Lilla er for tiden min yndlings farge!!Satte meg ned i går for å hekle trekk til en lys stake.Heklet vaffel strikk som det heter,syns det gjorde seg veldig på lysholderen.Vil du lage en selv har jeg laget en DIY HER.
Da jeg satt og heklet fikk jeg ideen om å lage en advent stake på denne måten,som sagt så gjort.Hadde flere av disse telys holderene liggende.Fant frem tallene jeg kjøpte i fjor,og festet på med en perle nål.Voila!!nye advents staker i år.



Med det samme hiver jeg meg på utfordringen til Maia med bloggen Fabelaktig.Den går ut på å vise frem pynte fatene dine.Ønsker du også å bli med eller vil se flere bidrag trykk HER

Nyt dagen:)

Klemmer fra

12 kommentarer:

  1. Super idé, de er rigtig fine, og ja lilla er en skøn farve :o)Fortsat god dag!

    Kh. Irene

    SvarSlett
  2. Stilig!!
    Prøvde meg på en kubbelysvariant i fjor, men den slo ikke helt ann. Må nok vise fram vår adventsstake på bloggen når det nærmer seg litt ;)
    Klæm

    SvarSlett
  3. Takk for god ide, fiiine var de:))
    Klem Anne Lise

    SvarSlett
  4. Så flotte adventstaker, kjempegod ide:)

    SvarSlett
  5. Så søte:) Kjempegod ide! Og lysfatene dine var kjempefint pyntet:)

    Klem

    SvarSlett
  6. Hei på deg!

    Såå kos at du deltar på min utfordring. Fatet ditt var vakkert! Den hjorten var finfin, hvor er den fra?

    den som kunne hekle, sukk! Alle like forseggjorte og vakre :)

    Følg med videre, for 3 av deltagerne på denne utfordringen vil bli premiert ;)

    Klem

    SvarSlett
  7. Å så utrolig koselige!! kjempe søte advent-staker!

    SvarSlett
  8. Fine de var :)
    Alltid gøy å få nye ideer på bloggen din :)

    Klem Gitte

    SvarSlett
  9. Kjempeskjønne adventslys da, koselig med hjemmelaget :)
    Ha en fin kveld videre! Klem

    SvarSlett
  10. Ja, lille er en flott farge, tror jeg har sagt det før, men det er absolutt en av mine favoritter :) Og nå har jeg jo lært å hekle, så dette kan det jo hende jeg får til også :)

    Ha en flott kveld videre :)

    Klem :O)

    SvarSlett
  11. Super lurt og kjempe fine ble de! =D

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails