lørdag 26. november 2011

Origami lucky star med DIY


Video med oppskrift på stjernene fra you tube




Her er mine to!!Jeg og minstevimsen har laget flere av disse i dag,Skal få tak i glattere papir med glitter på,og lage noen fler.Skal pynte fatet med de hjemmelagde advent stakene med disse.I dag har jeg også kjøpt nye julegardiner til stua,ble kjempe fint,skal prøve å få tatt noen bilder i morgen:)

Nå står hjemmelaget pizza på menyen her!!

Dagens tips fra vimsa besøk Fru Rosas Landhandel HER Utrolig mye fint,og gratis frakt frem til jul...Jeg har shoppet:)

Nyt lørdags kvelden:)

Velkommen til Laila som ny følger her på bloggen:)

Klemmer fra


1 kommentar:

  1. Hei og hå.. ÅÅÅ så søte stjerner!Å brette stjerner skal jeg lære meg nå. Origami er veldig artig og en god forberedelse til matematikk! Tro det eller ei! Så på jobben har jeg lært barna å brette frosker, marihøner, tulpianer og masse greier, til dere store iver og glede (O: Jeg har også introdusert de eldste for kirigami. Artig det og, men krever litt mer fingerferdighet! Artig å lese om alt du styrer med! Du er så kreativ på ditt, og gir mye av deg selv! Tusen takk for det! Ha en flott lørdagskveld. (O: Kos kos

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails