onsdag 16. november 2011

Globusen er kjøpt hos kremmerhuset.

Enda en bordskåner/gryteunderlag har blitt heklet.Denne gangen valgte jeg fargen rosa "SJOKK".Denne er heklet med  litt tykkere garn enn den grønne,og heklekrok nr 2.Den tredje er altså ferdig!Den første jeg lagde er i daglig bruk,og ikke bare er de gode å bruke,men de pynter så fint opp på bordet også.


Den rosa er solgt,men tar opp bestilling.

Har du lyst på din egen bordskåner besøk min Epla butikk HER

Her i nr 18 er det -4 grader i dag,og varmepumpen går for fult i tillegg spraker det i peisen.Vimsemor har kaffe i koppen og nostalgi julemagasin for hånden,dette blir en bra dag.

Nyt onsdagen!!

Klemmer fra

7 kommentarer:

  1. Nydelige gryteunderlag;-)
    Nydelig globus du har..kor får ein tak i sånn?

    SvarSlett
  2. Hei høpp!!

    Globusen er fra kremmerhuset:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  3. tusen takk for kjemperaskt svar;-)
    skal snart til byen og då må eg sjå etter;-)ha ein fin kveld.klem

    SvarSlett
  4. Fine globusen.. har sett på den
    selv..

    Nydelige de bordskånerene dine!
    Du er så flink! ;)

    Stor klem fra Ida
    :)

    SvarSlett
  5. Imponert over disse bordskånerne dine jeg :) Eller hekling generelt ;)
    Ha en fin kveld :)
    Klæm

    SvarSlett
  6. Så fine de var!
    De pynter jo virkelig opp på bordet ♥
    Du er så flink!!

    Ha en fin fin dag;)

    Klem Line

    SvarSlett
  7. De gryteunderlagene var rett og slett så utrolig fine at jeg måtte rett inn på Ela og snope meg en sånn rosa en :) *♥*

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails