onsdag 23. november 2011

Home & Cottage sitt geniale bord,passer meg perfekt!!



Jeg elsker å ligge i badekaret,men har savnet en plass til radioen,og et sted jeg kan legge fra meg blader.Hos H & C fant jeg dette geniale bordet.Det er egentlig et serverings brett med stativ.Så nå kan jeg ligge i badekaret og høre på radioen,og nyte interiør blad.Venter på at mannen min skal komme med mat på sengen servert på dette nye bordet!!Har hintet mange ganger,men enda har det ikke skjedd.


Er aldri innom H & C uten å ta med meg et av disse fantastiske såpe stykkene.Hendene blir myke,og hele badet dufter lavendel.Det finnes flere forskjellige slag,og jeg tar en ny duft hver gang.Anbefaler denne såpen på det varmeste.Prisen er 59 kr tror jeg,og den er stor,og lang drøy.Såpen er for stor til min såpe skål,men det problemet løser jeg ved og dele den på midten.

Har pakket alle varene som skal kjøres til Åmotsdal i morgen (Julemessen).Vinduet på kjøkkenet er vasket på inn og ut siden,og julegardinene er hengt opp,ble så fint!!Skal vise deg bilder når julestjernen også er hengt opp.I helgen skal det vaskes og pyntes.Barna og jeg skal  lage pepperkake hus,min bonus datter (Lena)kommer også denne helgen så her blir det familie kos.

Nyt torsdagen!!

Klemmer fra

3 kommentarer:

  1. Ren badelykke det der :))
    Du får fortsette å hinte til mannen. Undrenes tid er ikke forbi...... ;)
    Ha en fin dag og lykke til på messa :)
    Klæm

    SvarSlett
  2. Du må nok gi han det med teskje, mannfolk kan jo være litt treg i oppfattelsen :o))))
    Kjempefint bord.
    Ha en fin dag
    Klem :O)

    SvarSlett
  3. Kjempefint og praktisk bord.
    Lykke til på messa:)

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails