fredag 11. november 2011

Hekla julekluter med hilsen...



Da hekler jeg røde kluter for fult.Tingene jeg har laget skal jeg ha på julemessen i Åmotsdal helgen 26-28 nov,så bor du i nærheten er det bare å ta turen dit.Er du interessert i kluter eller andre ting jeg lager til deg selv eller i julepresanger ta kontakt på mail linsoll@hotmail.com
Tingene mine kan du se på min Epla butikk HER



Denne søte saksen måtte bare bli med hjem!!Er jo helt meg:)

Holder på med julevasken på kjøkkenet,fortsetter der jeg slapp i går.Stor rengjøring skal gjøres til våren,men inni og utenpå kjøkken skapene tar jeg nå. fryseren og kjøleskapet skal av ises og vaskes,og stekeovnen skal så en skikkelig rens.

Nyt dagen og helgen!!

Klemmer fra

6 kommentarer:

  1. Der klutene er jo supre gaver. Ha en flott og produktiv helg.

    SvarSlett
  2. Nydelige julekluter:) Lykke til på messa:)

    Flink husmor du, Linda:)

    klem fra Trine med ønsker om ei flott helg:)

    SvarSlett
  3. Hei.Kjempe fine kluter koselig med hilsen.Jeg å har nå vasket i skap på kjøkken å så det er ferdig før baking til jul.Så tar jeg resten av kjøkkenet etter jeg er ferdig med smultbaksen.Ønsker deg en riktig fin helg.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  4. Koselig bånd rundt klutene dine :-) Herlig saks! Så flink du er som vasker :-D

    God helg - klem Siv

    SvarSlett
  5. Flotte kluter til å ha med på messe det der :)
    Imponert over vaskeviljen din!! Det er desidert noe av det kjedeligste jeg vet......
    Ha ei fin helg :)
    Klæm

    SvarSlett
  6. Så morsomt, jeg kjøpte samme båndet her for et par uker siden sammen med masse rødt garn. Tenkte å hekle kluter til jul, for de var jo veldig gode å ha på kjøkkenet. Skulle egentlig lage både hvite og røde, men det ble med de røde til slutt :)

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails