søndag 13. november 2011

Kake og bursdags feiring.



Oreokaken er ferdig,og feiringen kan begynne.Gratulere med dagen til alle pappaer der ute!!Og gratulere med dagen til vimsemannen min som har bursdag i dag..Her kommer det besøk,og vi skal feire med kake og kaffe.Middagen blir svenske kjøttboller med tilbehør.


Vimsemannen har fått roser og gaver av oss.Han sier alltid at blomstene har jeg kjøpt til meg selv (det har jeg kanskje).


Minstevimsen har pyntet seg og smiler fint til kamera..han elsker bursdag feiring.Han springer rundt her å sier gratulere med 2 år`s dagen pappa..Han er selv 2 år og blir 3år i januar,og tror at da er alle 2 år som han. Versgod gave pappa sier han,og henter leker fra lekekassen sin som pappa skal få i gave:)

Ha en fin søndag alle sammen!!

Klemmer fra

5 kommentarer:

  1. Nam, oreokake er farlig godt!!!!
    Jeg bruker også å lage det når
    det er bursdag her også. Den
    slår alltid an! ;)

    Kjøpe blomster til mannen, sa du?
    Hihi.. hvis jeg gjør det også får jeg
    samme kommentar. Hmm.. rosa blomster...
    Det må vel være for at det skal matche med interiøret...
    HIhihi....

    Kos deg med bursdag og farsdag, snupp!

    Klem fra Ida
    :)

    SvarSlett
  2. Den ser virkelig lækker ud den kage, mums... Dejlig fødselsdagsklar lille gut :o) Tillykke med manden og dejlig dag til jer.

    Kh. Irene

    SvarSlett
  3. Mmmmm... Deilig kake! Og mannen min har også bursdag idag - samtidig som sin aller første farsdag... Kooos. Grattis med dagen pappaer! God søndag til dere :)

    SvarSlett
  4. Nam nam..... Kunne godt tenkt meg en smak av den kaka der ;)
    Grattis med mannen!!
    Ha en fin kveld :)
    Klæm

    SvarSlett
  5. Mmmm, den kaken så god ut, men aller søtest var nu lillegutten din. Kos dåkker masse.
    KLæm

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails