søndag 6. november 2011

Loppemarked & Skrot Tor helg!!



I går var jeg og vimsemannen på loppemarked og hos skrot Tor (lokal brukt butikk).Vimsemannen fikk seg en ovn til verkstedet,og en verktøy tavle.Jeg fant julepynt hos Tor!!Den gamle nissen er en saltbøsse,en nisse sko,sopper,to nisser på pinne,en nissebabushka i tre og den søte kanin mammaen ble med hjem.Jeg elsker de søte kaninene de skal Anneli ha på rommet sitt.Alt det andre skal pyntes med til jul her.

I går ringte min søster og lurte på om hun kunne ha barna!!Vi kunne ligge over i hennes hus,og hun kunne være hos oss.Vi var ikke vonde å be,og pakket litt saker å dro.Vi besøkte loppemarked,skrot Tor og dro ut å spiste pizza.Etterpå dro vi hjem til søs og sovnet på hver vår sofa.På kvelden bestilte vi kina mat og så svensk krim (Maria Wern).Hadde med oss blader og bøker rakk til og med og lese litt.Har sovet til kl 10 i dag,og det er luksus for oss.Nå er vi ut hvilte og fornøyde hjemme hos barna igjen.Barna er friske og raske i dag,og det er bare velstand.

Ha en fin søndag!!

Klemmer fra

8 kommentarer:

  1. So herleg då, å få litt tid for seg sjølv!!!!Lade batteria litt;)
    Mykje fint jylepynt dåkke har funne.Kjekt å vere på loppejakt:)

    Har sendt deg adr. mi:)
    Lov å rote litt...haha

    Nyt søndagen♥
    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  2. Så søte ting du fant, kjempeartig med nissebabuska! deilig med fri fra ungene (selv om man savner dem etter 5 minutter, hihi) her er det full rulle for meg med arbeid selv om jeg har barnefri helg, nå er det straks siste strøk på køyesenga til ungene og tidligere i dag har jeg demontert og montert oppvaskmaskin...puh! *♥*

    SvarSlett
  3. Hei, min venn!

    Nydelige bilder, og for noen søte ting du fant da!
    Den nisse-babuskaen var jo sååå nydelig.
    Herlig!

    Nå skal det koses her hjemme i kveld.
    Ned i sofaen med en kopp kakao og kikke
    på blogger :)

    Kose deg masse i kveld - og ønsker deg
    en flott ukestart!

    Mange klemmer fra Ida
    :)

    SvarSlett
  4. Så snill søsteren din er - det var sikkert veldig godt å bare tenke på seg selv OG sove lenge :-)

    Ha en fin kveld - klem Siv

    SvarSlett
  5. Herlighet!! Må si dere har det godt :-)

    SvarSlett
  6. Så deilig å få litt tid sammen =) Og moro da og dra på skattejakt =D

    Vi skal nok få til et nytt bloggtreff =)

    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  7. Søte ting du har kjøpt deg da - De soppene minner meg om barndommen ;)

    SvarSlett
  8. Så herlig at dere fikk slappet av og sovet godt ut:) Likte kjempegodt den gamle julepynten din:) Ønsker deg en god uke. Klem Ellen.

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails