torsdag 3. november 2011

Damenes Aften på Bohus,Porsgrunn.


I går var jeg og søs på damenes aften,det var absolutt vært å bruke kvelden på.Vi stor koste oss!!Vi fikk 20 % på hele butikken,og da måtte jeg jo shoppe litt...selv om jeg egentlig ikke har plass til flere lys staker måtte denne bli med hjem.


Champagne med og uten alkohol ble servert...Bak alle disse flotte blomstene sto blomster Finn.Han var foredragsholder denne kvelden.Finn lagde blomster oppsatser mens han fortalte den ene gode historien etter den andre.Denne mannen har snakke tøyet i orden,og vi damene elsket alt han sa:)Vi lo og koste oss!!!!


Deilige kanapeer ble servert,og disse smakte virkelig godt.Min søster stor koste seg med gratis champagne (jeg var sjåføren hennes).
Det var flere loddtrekninger denne kvelden med flotte premier.Søsteren min stakk av med den ene premien som var en pute fra Woonderland.


Vi fikk alle en godie bag!!Her var det tre blader,noen hår produkt,en muffins og et arme band.


Jeg måtte jo kjøpe boken til blomster Finn.Boken har flotte bilder og små fornuftige hverdags ord.Denne skal jeg sette meg ned å lese i når barna har lagt seg til helgen.

Nå går turen til Sverige!!Søs skal passe Anneli mens jeg og gutta mine skal på harrytur.Minstevimsen gleder seg til å kjøre båt,og har drømt om godteri butikker i natt.Nå skal fryseren fylles opp til jul.

Ha en fin dag!!

Klemmer fra

9 kommentarer:

  1. Blomster-Finn! Fantastisk! Så ut som en superfin kveld.:)

    Kos dere i "landet mitt" i dag, og lykke til med shoppingen. :)

    Klem!:)

    SvarSlett
  2. Så trivelig dette ser ut, Linda:) Blomster- Finn kan vi like:) Sikkert flott bok han har skrevet:) Dere er vakre både du og søstra di:)
    Kos dere i Sverige:) 20-åringen skal til Åre på harrytur idag, han skal kjøpe en flaske Chablis til mammaen sin:)
    Gleder meg til helga:)

    Klem fra Trine:)

    SvarSlett
  3. Blomster-Finn er jo sekve helten:) Kan ikke tenke noe mer flott mann enn ham :)
    Høres ut som en fantastisk kveld!
    God tur i dag:)
    Klem Gitte

    SvarSlett
  4. Heeeeeeei vennen!
    Det ser jo ut te å ha vore ein storveis kveld jammen. Me trenge sånne :o)

    Du må ikkje værr bekymra for meg forresten :o) Eg har galgenhumor av den fysste kvelden min her, og e uhyre optimistisk og positiv te detta oppholdet. Detta blir bra :o)
    Det kjennes ut som eg komme te å blogge litt og, men eg vil ikkje love nåke ;o)
    Miss you og glede meg te me treffes igjen :o)

    SvarSlett
  5. Oj,for ein opplevelse da!!!! Og med sjølvaste Finn i spissen:)Vil tru det var inspirsdjon å hente der...
    Nydeleg lysestake du kjøpte!!!!
    Kos deg på harrytur;)

    God klem frå Mette♥

    SvarSlett
  6. Dette så jammen meg kjekt ut :) snakke kan han i alle fall den mannen, og flink med blomster er han også :) Kos deg på harrytur!!
    Klæm

    SvarSlett
  7. Det så veldig veldig koselig ut : )
    OG jeg forstår godt hvorfor den lysestaken bare måtte være med deg hjem - den var veldig fin!!!

    Ha en fortreffelig tur med gutta dine,
    kos deg masse!!

    Maria.

    SvarSlett
  8. Hei og hå (O: Du verden!! Du ligger sannelig ikke på latsiden, jente!! Det er nesten sånn at jeg holder pusten mens jeg leser i bloggen din!! (O: Du rekker så mye! Jeg er imponert over farten din, og alt hva du får med deg (O: Det er dama si, det. Møtt Finn Schøll og greier (O:Jeg koser meg med fine bilder og artig tekst i bloggen din. Ønsker dere ei flott helg med sol og sitater (O: Kos kos fra Mai Liss

    SvarSlett
  9. Så koselig med en slik aften =)

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails