tirsdag 22. november 2011

Litt nettshopping i bursdags presang til meg selv!


Sjampo ,balsam og en ny dag krem ble bestilt på blivakker.no


Yves rocher har jeg vært medlem av i 17 år (gratis og være medlem).Her bestiller jeg mine dusj såper,og de har faktisk verdens beste dusj såper.Jeg har hyper sensitiv hud,og reagerer fort på kropps produkter,men disse tåler jeg.De dufter nydelig,og ikke minst så er flaskene fine å se på.De har nå fått nettbutikk,og jeg bestilte der inne for første gang nå.Nettbutikken kan du besøke HER




I dag har jeg bursdag er 35 år.Har fått mange fine gaver,og ikke minst klemmer av Thord.Han sa gratulere med dagen-mamma 2 år i dag.Han tror at alle er 2 år:)Skal bort til naboen på barsel treff etterpå.Hjertefruen hadde barnedåp i helgen,og vi skal spise rester...Så da blir det vel litt kake på meg.Ellers er jeg som et lite barn når det gjelder å få gaver.......Så har åpnet alle gavene før bursdagen så ingenting igjen å åpne på dagen.Regner med at Thord kommer til å gi meg lekene sine i hele dag som gaver når han kommer hjem fra barnehagen.

Nyt dagen:)Og takk for alle fine ord dere legger igjen til meg:)

Velkommen til Jeanne Diedriksen som ny følger her på bloggen.

Klemmer fra

7 kommentarer:

  1. Gratulerer med dagen :)

    Er fornøyd med Yves rocher selv, bruker sminke derfra:)

    Ha en fin dag:)

    Hilsen Kine.

    SvarSlett
  2. GRATULERER MED DAGEN!! Det er viktig å tenke på seg selv også når man kjøper ting på nettet ;)
    Nydelig vase og roser :))
    Klæm

    SvarSlett
  3. HURRA FOR DEG SOM FYLLER DITT ÅR, FOR DEG VIL VI GRATULERE*synger*

    Fabelaktig kveld til deg,
    jeg skal pakke kofferten til Købentur.

    Klem

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye med dagen! :)

    SvarSlett
  5. Gratulerer masse med dagen :) SÅ deilig å kunne skjemme seg litt bort på bursdagen sin da :) Og ja, er veeeeldig glad i å få gaver selv :) Så da kan du tenke deg hvor mye jeg gleder meg til jul :D

    Ønsker deg og dine en fortryllende første søndag i advent til helgen :)

    Klem :O)

    SvarSlett
  6. Gratulerer sååå mye med dagen! Bursdagsklemmer fra små tasser er det beste i hele verden! :)
    KLEM

    SvarSlett
  7. Gratulerer med gårsdagen :) En flott dag å ha bursdag på! Håper du koste deg like mye som jeg gjorde :)

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails