mandag 21. november 2011

Jule porselen fra PP og jule gardiner.




På søndag besøkte jeg og vimsemannen utsalget til Porsgrunn porselen.Senteret er ny åpnet,og har 3000 kvadrat med porselen,kjøkken utstyr og julevarer.Jeg elsker de gammeldagse fjøsnissene på service deres,og kjøpte med meg en bolle og to kjøkkenhåndkle.Hadeland glassverk var også representert der inne,og den nydelige blomster vasen ble med hjem. 



På lørdag fikk jeg også kjøpt meg nye julegardiner til kjøkkenet.Har kjøpt oppheng til vinduene,og i år blir det cafe gardin der inne.Rødt,hvitt,smårutete og blonder vil passe perfekt på kjøkkenet mitt!!Gleder meg til å få hengt de opp må bare bli ferdig med vasken...Ja jeg er ikke ferdig med kjøkken skapene enda dette går ikke fort.

Nå skal jeg inn å lese deres blogger,mens jeg nyter en rykende fersk kaffe fra presskannen.

HER kan du melde deg på min give away:)

Velkommen til Marit som ny følger her på bloggen.


Nyt ny uke:)

Klemmer fra

11 kommentarer:

  1. kjekt med noe nytt til jule hjemmet tenker jeg:)veldig søte skåler!

    SvarSlett
  2. God morgen Linda:)

    Sitter og titter innom dere jeg også, med nytrukket kaffe:):)
    Herlig måte å starte dagen på..hehe:)

    For noen herlige gardiner da, aldeles nusselige;)

    Ønsker deg en herlig uke Linda:)
    Klem fra Kari

    SvarSlett
  3. Flotte julegardiner! Får utrolig julefølelse av det mønsteret :)

    Ha en fin mandag :)

    Klem fra Fru Haugen Klingen

    SvarSlett
  4. Jeg liker også så godt Porsgrunns nisseservise:) Fine julegardiner:) Rødt og hvitt er jul:!!!

    ha en fin dag:)
    Klem Trine:)

    SvarSlett
  5. Stilige gardiner!! Håper jeg får se dem når de er kommet på plass :)
    Ha en fin mandag :)
    Klæm

    SvarSlett
  6. Har en kjærlighet til det serviset jeg også, for det hadde min farmor da jeg var lita. Og det var fast hver jul. Og nå har jeg mitt egent (Takket være svigermor som har gitt meg i gave etterhvert) Var faktisk oppe og fant det frem her om dagen.. (For er jo snart på tide og pynt er det ikke?)

    Julegardinen var så søt, bilde av når den er oppe må du også legge ut ;)

    klem

    SvarSlett
  7. Blir nok koselig med nyvasket kjøkken, og nye søte julegardiner :o)
    Er virkelig klar til å dra frm litt pynt nå :o)
    Ha en strålende dag
    Klem :o)

    SvarSlett
  8. Nu har jeg lagt mig som følger igen... det er 4. gang...! Vil du fortælle om det nu er lykkedes? Mærkeligt at det ikke bare virker...

    SvarSlett
  9. Nisse settet fra PP er flott og vasen var ogs fin. Har vært på PP en gang bare og da hadde de masse fint som jeg gjerne ville ha der.
    Ha en flott mandagskveld.

    SvarSlett
  10. Så herlige juleting, nisseserviset er koselige barndomsminner for meg:) Jeg tror jeg må besøke det nye senteret for jul!

    Takk for koselige kommentarer, setter så stor pris på det:) Kaniner er jo så søte, og passer perfekt på barnerom, men jeg vet desverre ikke hvor man kan få tak i kaninlampe. Lampen fra Ikea fantes i noen flere farger, men jeg tror den jeg kjøpte var den eneste grånyansen.

    Håper du får en fin uke,
    Klem jennifer

    SvarSlett
  11. Så søte gardiner. Jeg har også lyst på rutede kjøkkengardiner i år.
    Er veldig glad i PP og bollene er så fine. Koselig du og mannen koset dere. Har aldri vært der, men håper å få besøkt det engang
    Hei hopp
    randi

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails