lørdag 5. november 2011

Vinnerne av min Give Away !!


Da har vi alt kommet til 5 November,og dagen for trekningen er kommet.Jeg brukte random til trekningen,men får ikke til å kopiere bildet.Det var 136 lodd og 55 personer som ble med denne gangen.
Tusen takk til alle dere som deltok!
Det kommer flere sjanser her på bloggen så fortvil ikke om det ikke var deg denne gangen:)
Skulle gjerne gitt dere alle sammen en gave!!

Pus ville også gratulere...

Lodd nr 42 var det Bestemorhuset som hadde.Gratulere du har vunnet et maleri:)

Lodd nr 25 var det Lindas lille leilighet som hadde.Gratulere du har vunnet følger premien.

Send meg deres adresser på mail: linsoll@hotmail.com
Så sender jeg gavene deres så fort jeg kan.

Ønsker velkommen til Rachel som ny følger her på bloggen.

Nyt lørdagen!!

Klem Linda;)

9 kommentarer:

  1. Gratulerer so mykje til dei heldige vinnarane!!!!!

    Klem frå Mette med ønsker om ein fin laurdag♥

    SvarSlett
  2. Gratulerer til de heldige.
    Ha en fin helg.

    SvarSlett
  3. Ååååååå Tusen Takk!!!!!!!!
    Klem
    Ann Berit

    SvarSlett
  4. Ååååå,so kjekt da!!!!! Snill du er:)Juhuuuu♥

    Adressa mi er straks på veg;)

    Klem Mette.

    SvarSlett
  5. Jeg har virkelig vinnerlykken med meg for tiden!:D Har vunnet 2 give awayer:D wiiiii! Blir så glad! takktakk;* Klemmer

    SvarSlett
  6. Hi my dear! Congratulations to the lucky winners and to you, dear, for the lovely candy you shared with us! I confess I was dreaming about it! smiles :))) Thanks so much for the wellcome! You're so lovely! God bless and have a wonderful time! :D

    SvarSlett
  7. Gratulerer så mye til de heldige.
    God helg!!!

    SvarSlett
  8. Gratulere så mye til de heldige :)))
    Ønsker dere en god sønda med friske barn . Klem klem

    SvarSlett
  9. Så koselig katt! Kan du ikke lage et lite blogginnlegg med bilder om den? Folket i huset her er kattemennesker, vi har en gammel mons ved navn Rolf Arne.. ;0)

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails