tirsdag 18. oktober 2011

Heklet gryteunderlag/bordskåner.





Har heklet bordskåner/gryteunderlag.Jeg har brukt bomulls garn og heklenål nr 3,hver kule er fylt med en brus kork,alle kulene syes sammen tilslutt.Oppskriften finner du HER.
Den ble tykk og funker bra som kjeleunderlag,og ikke minst pynter den opp på kjøkkenet.Korker får du kjøpt på europris pose med 100 stk.Jeg er så heldig å ha en snill nabo (Sondre) Som ga meg en pose:)Takk Sondre...

I dag skal jeg å minstevimsa på barsel treff.Ellers trenger huset litt vask så kanskje jeg skal få ta over her litt i dag.


Ønsker du og delta på min Gi vekk trykk HER

Nyt dagen alle sammen!!

Klemmer fra

11 kommentarer:

  1. åhh, nå fikk jeg flash-back fra da bestemor levde. Hun hadde laget sånne, men da av øl/cola korker så den ble jo lavere en din.

    Synes din var kjempesøt :)

    SvarSlett
  2. Så flott bordskåner! :)

    Lille persille og meg skal ha barseltreff her hjemme idag,
    kjenner jeg blir LITT stressa når jeg tenker på alt som egentlig skulle vært gjort - her trengs det også en omgang med moppen!

    Ha en riktig god tirsdag og et koselig barseltreff :)

    SvarSlett
  3. Sååå stilig:-) Gøy å snappe opp nye hekletips!!! Ha en fin dag! Klem Ruth

    SvarSlett
  4. Søtt og kult! Flink du ja :)
    Ha en fin dag :)
    Klæm

    SvarSlett
  5. Stilig, arti med hjemmelaga ting altså :)

    Ha en flott tirsdag videre :)

    Klem fra Fru Haugen Klingen

    SvarSlett
  6. Så stilig! Dette må prøves ut!! :-))

    Klem Siri

    SvarSlett
  7. Den var kjempetøff! Hyggelig med snille naboer :-)

    Ha det godt - klem Siv

    SvarSlett
  8. WOW så utrolig lurt!Og ikke minst ble den KJEMPE søt! Tror jeg må ha et lite hekle kurs hos deg jeg alså =)

    Håper du koste deg på treff i dag, kjenner jo flere av jentene på gruppa di. Så de treffa må jo være bra =)

    Ha en super uke.

    SvarSlett
  9. Kjempeflotte! Du er sååå flink :)

    Tusen takk for omtanke, det kommer til å gå bra, men det tar tid, lang tid..

    Stor varm klem til deg fra Tove

    SvarSlett
  10. Nyydelig gryteunderlag! Du er så flink til å lage fine ting:)) Har også en slik kjele stående på kjøkkenet:) God kølem Ellen.

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails